Jul 9, 2012

Essence - Mystic Wish!

Juce sam imala tako produktivan dan... Ne! Ova vrucina me tera samo da se izlezavam, gledam filmove, i povremeno pojedem nesto (vecinu toga u krevetu). Danas sam ipak bila malo vise produktivna, tako da sam stvarno pokusala da nalakiram nokte. Ali, los izbor laka. Essence - Mystic Wish. Prvo, kupila sam lak sa "pokvarenom" cetkicom koju mozete da vidite na slici ispod. Stvarno zelim da ne otvaram lakove u prodavnici (kako se ne bi osusili dok ih neko ne kupi), ali izgleda cu morati da pocnem. A onda,...iako je ovaj lak magnetik, ne radi tako. Barem boja ne izgleda lose...
Posto nemam Essence magnet, probala sam sa Golden Rose, i China Glaze magnetom. Nazalost, ni jedan od njih nije ostavio onaj prepoznatljiv magnetik efekat. Golden Rose je jaci, tako da ako jako dobro pogledate, mozete videti mali efekat na srednjem prstu (noktu),naravno samo na najispupcenijem delu nokta.

Yesterday I had really productive day... Not! This heat is forcing me to lie in bed, watch movies, and occasionally eat something (mostly in bed). Today I was little bit more productive, so I really tried to polish my nails. But, bad choice of nail polish. Essence - Mystic Wish. First, I bought nail polish with "broken" brush which you can see on the picture. I really don't want to opet polishes in stores (so I wouldn't dry it until someone else buy it), but it seems to me that I will have to start. And then,...although this nail polish is magnetic, it doesn't work that way. At least color is not bad. 
Since I don't have Essence magnet, I tried with Golden Rose and China Glaze magnets. Unfortunately, neither of them left that magnetic effect. Golden Rose is stronger, so if you look really carefully, you can see small amount of magnetic effect on middle finger (nail), of course only on most convex part of the nail.

IMG_0029 copy
IMG_0020 copy
IMG_0022 copy
IMG_0024 copy
IMG_0026 copy

Srecom, koliko znam, ovaj lak vise nije u prodaji. Kakvo vi iskustvo imate sa Essence magnetik lakovima?

Luckily, as far as I know, this nail polish in no longer in stores.What's your experience with Essence magnetic polishes?

1 comment:

  1. Kolikor vem, so bili stari Essence magnetni laki zelo slabi. Novi so dosti boljši in da se doseči zelo lep vzorec z njimi.

    ReplyDelete