Nov 1, 2012

Nail Mail & Haul in October

U oktobru, bila sam relativno dobra sto se tice kupovine (ako pitate moj novcanik) :). Sredinom meseca sam posetila Temisvar (Rumunija) i onaj njihov cuveni Iullius Mall. Kao nekom ko nije ljubitelj sopinga (da nemam nalakirane nokte, verovatno biste me pitale da nisam slucajno musko :D), bilo mi je dosadno, preskupo i jedino na sta sam obracala paznju su lakovi. E da, kupila sam jos i najsladji duks na svetu, i da, skupo sam ga platila. Nebitno :). Osim onoga sto sam kupila u Iullius Mall-u, tu je i jedan mali paketic iz Born Pretty Store-a. Pa da idemo redom... 

In October, I was relatively good when it comes to shopping (if you ask my wallet) :). Somewhere in the middle of the month, I visited Timisoara (Romania) and their famous Iullius Mall. Like someone who doesn't really like shopping (if my nails weren't polished, you would probably ask me if there is possibility that I'm a man :D), I was bored, it was all too expensive and only thing that I paid attention to were nail polishes. Oh, yes, and I bought cutest sweatshirt on the world, and yes, it was expensive. That's not important here :). Except of those thing that I bought in Iullius Mall, I also got a small nail mail from Born Pretty Store. So let me show you everything...

IMG_0069

Obozavam da isprobavam nove acetone, a ovaj Farmasi aceton navodno jaca nokte. Recicu vam da li je istina :).

I love trying out new polish removers, and this Farmasi suppose to strengthen nails. I will tell you if it's true :).

IMG_0062

Ove lakove sam kupila samo zato sto im je bocica neobicna :). Art de Lautrec #461, #66; #65, #421.

This nail polishes I bought because of the unusual bottle :). Art de Lautrec #461, #66; #65, #421.

IMG_0063

Essence "Ready for boarding" kolekcija nikada nije dosla kod nas, i stvarno sam se iznenadila kada sam ih tamo videla. Nisam mogla da izadjem iz prodavnice bez peel-off baze...

Essence "Ready for boarding" collection never came in Serbia, and I was really surprised to see it there. I couldn't walk out of a store without buying peel-off base coat...

IMG_0064

A jeste li videle novu Flormar kolekciju? Duo2XChrome. Zbog cene koja je, ako sam dobro preracunala, skoro duplo visa od lakova iz China Glaze Bohemian kolekcije, kupila sam samo jedan, ali je stvarno prelep.

And have you seen new Flormar collection? Duo2XChrome. Because of the price which is, if I calculated it right, twice as higher than nail polishes from China Glaze Bohemian collection, I bought only one, but it's gorgeous. 

IMG_0066

I, moram priznati, moj omiljeni :). I to samo jer menja boju :). Poklon od Born Pretty Store-a.

And, I have to admit, my favorite :). And only because it changes color :). Gift from Born Pretty Store.

IMG_0067c

Sta zelite da vidite prvo? Sta ste vi kupile u oktobru?

What do you want to see first? What have you bought in October?

10 comments:

  1. Koliko koštaju ti novi Flormar lakovi? Kod nas još uvijek nisu stigli, ali su ovi koje imaju u ponudi prilično jeftini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oko 600 din sam ih platila koliko se secam. Ako hoces, mogu pogledati na racunu tacno kada dodjem kuci. Ovi ostali su bili jeftiniji nego kod nas, i kupila sam ih par za poklon :). A kod nas sam prestala da kupujem Flormar, bojkotujem novog uvoznika zbog cena :)

      Delete
    2. Ne treba, hvala. :) Čisto okvirno da znam... To je prilično skupo.
      A, čula sam da su duplo skuplji. Kod nas su oni stari od nekih 90 centi do euro i po (Miracle Colors).

      Delete
    3. Ma preskupo je, pogotovo sto za cenu tih Super Miracle Shine, mozes da kupis China Glaze. Novi uvoznik odlucio da se obogati :). Kod vas je bas jeftino, i kod nas su bile te cene do pre par meseci.

      Delete
  2. jao, stvarno slatke bočice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu :). pocelo je da mi nije bitno kakvi su, ako su slatki tako dok ih gledam :)

      Delete
  3. Prvo ovog sto menja boju pa Flormar! :DDD

    ReplyDelete
  4. prve bočice super, a ovaj iz bornpretty store-a obožavam, zabavan je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam danas donela odluku da cu kupiti te boje kupaci sledece godine, i jos jedno 5 bocica ovog laka :D. Zamisli ono, hladna voda mora i vruce sunce napolju ;)

      Delete