Mar 11, 2011

Spring is coming :)

… pa je doslo i na moje nokte. Opet leptirici (mislim da mi ocigledno ponestaje ideja). Ali opet, ovi su malo drugaciji. Totalno sam se zaljubila u Essence Color&Go lakove, te je opet Ultimate Pink posluzio kao pogloga. Leptirice sam radila akrilni bojama.

… so it came on my nails too. Butterflies again (I think I’m obviously running out of ideas). But again, these are different then the last ones. I’m totally in love with Essence Color&Go polishes, so the Ultimate Pink is base again. Butterflies are done with acryl paints.


IMG_0312


IMG_0313


IMG_0316


IMG_0317

Moram priznati da je ovo prvi put da mi na slici izgleda bolje nego uzivo. Ne vide se toliko greske. Kako vam se svidja?

I have to admit that this is the first time that it looks better on picture then in live. You can’t see mistakes. Do you like it?

5 comments:

  1. Totalno si se navukla na te akrile boje.. hahhaa..
    Odlično je, volim leptiriće. :)

    ReplyDelete
  2. Pa da :). Stvarno ih obozavam, moze toliko toga da se uradi sa njima, a super su pigmentisane i postojane.

    ReplyDelete
  3. predivno! Nema teoretke šanse da bi si sama uspjela nešto nacrtat a da ima smisla!

    ReplyDelete
  4. fantastično! vidim da ti akrilne boje baš pasaju :-D

    ReplyDelete
  5. @Maybe, hvala :). Probaj, veruj mi da nije tako tesko. Tekstura im je super, i to sto se sporije suse ustvari meni olaksava posao. Zato sto kad mi se ne svidja, samo suvom vatom predjem i ostane podloga normalna :). Tako da moze lepo da se vezba.

    @Nail Crazy, hvala :*. Ma totalno sam zaljubljena u njih.

    ReplyDelete