Sep 15, 2011

Coral with black dots

Prvo da vas obavestim : uveliko radim na velikim promenama dizajna bloga i nadam se da ce biti gotovo sledece nedelje :). Teze je nego sto sam mislila ;).
A sad nokti… Mama mi je kupila 2 Golden Rose laka, a danas cu vam pokazati prvi. #237 je koralno crvena boja, koja na direktnom suncu postaje narandzasta, a u senci crvena. Ovaj lak je dosta dobro pigmentisan, i kao manji broj takvih GR, nanosi se u 2 sloja. Mislim da mu ni treci ne bi bio suvisan, ali sam zelela da mu bar nesto dodam. Cetkica je prilicno dobra, tako da je aplikacija bila laka i bez vecih problema. Sto se tice vremena susenja, kako bih izbegla skupljanje laka od strane SV, cekala sam… i to citavih 3-4 minuta :).. Nije lose za ovako jeftin lak :). Ne moram ni da vam govorim da sam dodala crne tackice :). Pogledajte :) :

First to let you now : I am working for a while on big design changes on blog, and I really hope it will be over next week :). It’s harder then I thought ;).
And now nails… My mum bought me 2 Golden Rose polishes, and today I’m going to show you first one. #237 is coral red, that became orange when it’s on sun, and red in the shade. This polish is pretty good pigmented, and as small number of those kind of GR, it applies with 2 coats. Brush is really good, so application was smooth and without any troubles. As for time of drying, I wanted to avoid shrinking by SV, so I waited… only 3-4 minutes :). Not bad for cheap polish :). I don’t even have to tell you that I added black dots :). Check it out :) :

IMG_01032

IMG_0107

IMG_0110

Kada malo bolje pogledam, nekako lici na bubamaru. Da li vam se svidja?
Sta mislite o novom watermarku? Da li trebam nesto da promenim?

When I look better, it kinds of look like a ladybug. Do you like it?
What do you think about new watermark? Should I change something?

2 comments:

  1. preslatka manikura, super kombinacija :-D
    blago tebi s takvom mamom, mene moja viče da bezveze bacam novce... a onda dođe kod mene lakirati nokte i još mi ukrade koji lakić ;-p
    dobar ti je watermark, šta mu fali :-)

    ReplyDelete
  2. Ovo nisam ni vidjela :D
    Super je, s tačkicama preslatko :) Prava bubamarica :)

    ReplyDelete