Mar 18, 2012

Blue Golden Rose Magnetics #09

Ako se secate, pre par dana sam vam pokazala kako izgleda zeleni lak iz Golden Rose Magnetic kolekcije. Danas cu vam pokazati plavi (iako se ne razlikuje bas toliko od zelenog). Velika prednost ovih magnetik lakova je u tome sto, sa malo vezbe, mozete postici da imate savrsene nokte za par minuta. Treba im jedan sloj, i brzo se suse. Naravno, ja jos nisam stigla da se uvezbam sa magnetom, tako da je moje eksperimentisanje trajalo malo duze. 
Takodje, primetila sam nesto kod magneta. Nije hteo da mi radi na drugom i malom noktu, ni na jednoj ruci. kao da su nekako bili imuni na magnet. Probala sam mnogo toga, i na kraju mi je proradio kad sam ga oprala acetonom (iako na njemu nije bilo laka). Da li se ovo samo meni desava? Mozda je bila samo slucajnost.

If you remember, few days ago I showed you how does green nail polish from Golden Rose Magnetic collection looks like. Today I'm going to show you blue one (although, there is not really much different). Big plus when it comes to these magnetic polishes is that, with little bit of practise, you can have perfect nails in just few minutes. They need one coat, and they dries fast. Of course, I obviously didn't practice enough, so my experiment lasts little bit longer.
Also, I noticed something about this magnet. It didn't wanted to work on my pointer fingers and pinkies, on both hands. They were like immune to magnet.  I tried different things, and in the end, it worked when I washed the magnet with acetone (although, there were no nail polish on it). Does this happen only to me? Maybe it was only coincidence...

IMG_0053 copy
IMG_0059 copy
IMG_0063 copy
IMG_0066 copy

Skroz sam se zaljubila u ove lakove. Koje magnetic preporucujete i u kojim bojama? Volela bi da probam neki svetliji.

I'm totally in love with these polishes. Which magnetics do you recommend and in which colors? I would like to  try out something brighter.

4 comments:

  1. I ja bih rado da izbace neke svjetlije boje,essence ima samo tamne....

    ReplyDelete
  2. Meni ti magnetics nikako da se svide :)

    ReplyDelete
  3. Uh ovo odlično izgleda, moraću i ja da kupim to čudo uskoro!

    http://letitbemwah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Slazem se, boje bi mogle da budu malo zivlje. :] Nije lose.

    ReplyDelete