Mar 4, 2012

Saturday Night Out

Znam da je nedelja, kod nekih vec i ponedeljak, ali danas cu vam pokazati sta sam imala sinoc na noktima. Moj decko i ja smo isli na rodjendan njegove rodjake, i verovatno vam je poznata situacija nervoze i celodnevnog razmisljanja oko "Nemam sta da obucem". Naravno, nisam mogla da lakiram nokte, dok ne nadjem odecu uz koju cu da ih uklopim. Manje od sat vremena pre kretanja, ipak sam se odlucila za klasicnu malu crnu haljinicu, tako da sam mogla da lakiram nokte u kojoj god boji da sam zelela. Posto je vremena bilo malo, na brzinu sam lakirala jedan sloj theBalm - I take My Coffee Matte and Black, i preko toga jedan sloj Golden Rose Scale Effect #11.

I know it's already Sunday, and in some part of the world is Monday, but today I'm going to show you what I had on my nails last night. My boyfriend and I went to his cousins birthday party, and you are probably familiar with that situation - when you are nervous and spend all day thinking about how you "Don't have anything to wear". Of course, I couldn't polish my nails, until I find some clothes because I wanted to match them. Less then hour before we were in a car, I decided to go with classic little black dress, so I could wear any nail polish that I want. Since there were not much time left, I polished my nails with theBalm - I take My Coffee Matte and Black, and layered that with one coat of Golden Rose Scale Effect #11.

BenQ CorporationIMG_0054 copyIMG_0053 copyIMG_0050 copyIMG_0044 copyIMG_0039 copyIMG_0040 copy

Definitivno sam zaljubljena u ove flekije. Kao da bih samo njih mogla svaki dan da imam na noktima. Koji je vas omiljeni lak sa flekijima?

I'm definitely in love with this flakies. I feel like I could wear only them every day. What is your favourite flakie nail polish?

5 comments:

  1. Odlicno! Moj omiljeni flejki je jedini koji imam, a to je Essence - Waking up in Vegas :D

    ReplyDelete
  2. Padam u iskusenje da i ja kupim neki od flejkija :)

    ReplyDelete
  3. This is so beautiful!!

    ReplyDelete
  4. Diiiiivno, zelim jedan! :O

    ReplyDelete