Apr 30, 2011

Spring Nail Art

Pre par dana, naletela sam na neko nail art takmicenje na facebook-u,tema je bila uskrs/prolece, i vidim da se zavrsava taj dan. Naravno, nikad ne pogledam u koliko sati. I mislim se ja, imam vremena, uradicu nesto uvece, kad ono zavrsavalo se za 45 min. od tad. Tako da sam morala brzo da smislim ideju (sto mi je najteze) i da je ostvarim. Prvo, kao podloga – Gabrini, a zatim akrilnim bojama nesto sto je trebalo da predstavlja cvece u travi i leptire.
 
Few days ago, I run at some nail art competition on Facebook, and subject was Easter/Spring, and I saw it ends on that day. Of course, I never look at time when something ends. I thought, I have time, I will do something in the evening, but then I saw it ends in 45 minutes. So I had to find an idea (which was the hardest), and to fulfill it. First, Gabrini as base, and then with acryl paints something that should represent flowers in grass and butterflies.

IMG_0214


IMG_0216

Nisam nisla osvojila, ali sam se zabavila. Jel se vama svidja? :)

I didn’t won anything, but I had fun. Do you like it? :)

7 comments:

  1. hvala :). Odgovorila sam ti na proslom postu ako nisi videla :)

    ReplyDelete
  2. Jooj.pravi prolecni. Ja svidjam skroz :)

    ReplyDelete
  3. Odlicno je, steta sto nisi nista osvojila, ko god je bio "sudija" nema pojmaa :)
    Oblake sam pokusavala par puta nacrtati, i ni jednom nisam uspjela. Svaka cast :)

    ReplyDelete
  4. @MyPerfectLounge hvala :). Drago mi je da ti se svidja :)

    @Let's polish some nails :) ma bilo je mnogo boljih noktica, priznajem. Oblaci su ti laki za crtanje, samo stavis dve malo vece belo-plave tufne, desna malo niza od leve, i krajeve im malo zamuljas da ih povezes :).

    ReplyDelete
  5. Imam jednu veliku pohvalu i malenu zamerku, tj. vise predlog. Pohvala je da imas najzanimljivije i najmastovitije ideje za nokte koje sam ja ikad videla, a zamerka je... molim te izvini sto zvucim kao neka zadrta baba, ali engleski ti nije dobar. Vrlo nije dobar. Trudim se da ublazim sto vise mogu, jer mi izgleda kao da ga volis i da ti je zanimljiv... Sto jednostavno ne krenes na neke casice? Cisto da malo izgradis osnovu, jer vidim da imas i sluha (vokabular ti je dosta napredniji od gramatike) i na casovima bi tacno shvatila gde gresis. Opet, svaka cast na vokabularu, to je uvek tezi deo kada je u pitanju ucenje nekog jezika.
    Veliki pozdrav, nadam se da ces nastaviti sa ovako lepim idejama i da mi neces zameriti.

    ReplyDelete