Dec 15, 2011

Christmas Nails #14 : Decorations

Sada vec kasnim po ceo dan. Ali nemate pojma koliko je potrebno spakovati i spremiti sve za putovanje, i jos i napraviti spisak koje sve lakove pokupovati. Sad kad je spisak skoro gotov, imala sam vremena i da lakiram nokte.
Za baznu boju sam uzela neki kineski lak, FCC – 32. Ovaj lak sam dobila od tetke nakon sto je cula da nemam ni jedan braon lak. Iskreno, mozda mi nije trebao. Ovaj ima onu cokoladnu boju, savrseno je lak za aplikaciju, brzo se susi,i za razliku od ostalih kineskih lakova, ne smrdi. Ali jednostavno, braon nije moja boja… Na toj cokoladnoj podlozi, napravila sam male dekoracije, koje malo podsecaju na imelu.


Now I’m whole day late. But you have no idea how much time needs to pack my things and prepare all for trip, and also making list “What polish should I buy”. Now when the list is almost over, I had time to polish my nails.
For base color I used some Chinese polish, FCC – 32. I got this one as a gift from my aunt after she found out that I don’t have any brown polish. And to be honest, maybe I didn’t need it. This one has color of chocolate, it’s perfectly easy to apply, it dries fast, and unlike all other Chinese polishes, it doesn’t stink. But it’s just, brown isn’t my color… On that chocolate background, I made some decorations, like mistletoes.


IMG_0196 copy
IMG_0202 copy


Pa, sta mislite? Unapred se radujem citanju vasih komentara.


So, what do you think? Looking forward to read your comments.

10 comments:

  1. Lrpo izgleda, barve mi prav luštno pašejo skupaj.

    ReplyDelete
  2. The decorations looks like 3D so cool!!

    ReplyDelete
  3. Whoa! That is awesome! I love the 3D look!!!

    ReplyDelete
  4. Wow! You are such an inspiration!! Another lovely manicure. :D

    ReplyDelete
  5. jako zanimljivo izgleda, to je neka 3d manikura ili samo tako izgleda?

    ReplyDelete
  6. Mini lakic vise lici na zlatni nego na braon. Lepa ova imela :)

    ReplyDelete
  7. ludnica, izgleda kao da si kakve trakice zalipila na nokat :-D

    ReplyDelete
  8. Kako je dobro!!!Kako si to napravila???

    ReplyDelete
  9. @Taya hvala :)

    @Cupcake Yeah, I tried to make that effect, but I thought I failed :D. Glad you noticed it :)

    @ChromaCraze & @Ashesela thanks :)

    @Ines pa trebala je da bude, ali nisam mislila da sam uspela da docaram taj 3Defekat. Tek sad po komentarima vidim da je bio pun pogodak :)

    @MyPerfectLounge ma braon je, onako kao cokolada.

    @nail crazy ne, ne, znas da ja ne volim trakice :P

    @Nina sa nekim novim akrilnim bojama koje sam kupila. Super su, samo malo smrde :D

    ReplyDelete
  10. Ovo mi je isto super, tacno kao sto neko napisa da lici na 3D :)

    ReplyDelete