Dec 17, 2011

Christmas Nails #16 : Simple Christmas Tree

Zadnjih dana dok sam bila kuci, mama i ja smo zapocele mali projekat. Kupile smo mnogo jednobojnih ukrasa za jelku, i crtamo po njima lakovima i akrilnim bojama. Kada budu sve gotove, pokazacu vam :). Posto je na okruglim ukrasima jako tesko crtati (stalno se okrecu), uglavnom crtamo nesto jednostavno. I tako su mi pale na pamet ove jelke. U sustini, mislim da izgledaju kao prave jelke tek kad se upotrebi malo maste, a ovako izgledaju kao neki ukrasi… barem meni.
Bazna boja je Essence – Love of Pink, a ukrase sam crtala sa mnogo razlicitih lakova. I naravno zelene glittere nisam mogla izostaviti, pa sam ih nacrtala sa Golden Rose Nail Art – 125.

Last few days when I was home, my mum and I started a little project. We bought lots of one-color tree ornaments, and we drew on them with nail polishes and acrylic paints. When they are all done, I’ll show you :). Since on the round ornaments is really hard to draw (they keep spinning around), most of are draws are simple. And that’s how I got idea for this tree. Basically, I think they look like real trees only when you use some imagination, and without it, they look like some decorations..at least for me.
Base color is Essence – Love of Pink, and ornaments are drew with lots of different polishes. And of course, I couldn’t skip green glitters, so I draw them with Golden Rose Nail Art – 125.

IMG_0186 copy

IMG_0192 copy

IMG_0194 copy

Nadam se da ste upotrebile mastu :).

I hope you used your imagination :).

8 comments:

  1. Super je draga,kada će moji nokti opet biti tako dugački.......

    ReplyDelete
  2. Very cute! And creative! Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  3. Another super cute mani! If i'll have time i'll definitely try to do some christmas tree like yours!! Thank you for inspiration ;-)

    ReplyDelete
  4. Preslatko i kreativno :) Svidja mi se :)

    ReplyDelete
  5. kad sam razmišljala o jelki, izgledala je ovako nekako ;-D
    super manikura, a nooooookti, joj rastu mi zazubice *.*

    ReplyDelete
  6. @Nina urekle ste me ti i nail crazy :D. Eto juce polomila jedan :S

    @Patricia & @Ashesela thanks :)

    @Cupcake try it, it's very easy :). And you welcome :)


    @Aurora hvala :)

    @nail crazy procitaj sta sam Nini napisala :D. Urekle ste me, al ajd, oprosteno :P. I hvala :*. Jedva cekam da vidim tvoju :)

    ReplyDelete