Dec 26, 2011

Vienna before Christmas

Kao sto verovatno vec znate, prosli vikend sam bila u Becu. Taj grad ce mi ostati u secanju kao predivan i magican. Ovo mi je bilo prvi put da sam u poseti nekom gradu pred Bozic, tako da sam ostala odusevljena svim tim ukrasima, dekoracijama, Bozicnim sajmovima... Bukvalno, tamo se sve sjaji, gde god da pogledate.

As you probably know, last weekend I was in Vienna. That city will stayed forever in my memory as beautiful and magical. This was the first time I visited some city right before Christmas, so I was amazed with all those ornaments, decorations, Christmas fairs.... Literally, whenever you look, everything shines.

IMAG0386 copy
Bozicni sajam
Christmas Fair

BenQ Corporation
Stand sa sneznim kuglama
Store with snowballs

IMAG0378 copy
Müller parfimerija
Müller Drogerie 

IMAG0404 copy
Zabavni park Prater
Amusement Park Prater

BenQ Corporation
Jelka u gradskom parku
Tree in City Park

Ono sto ste verovatno vec shvatile o meni, je da sam u dusi jedno veliko dete. Najvise sam se obradovala poseti Zooloskom vrtu, i po prvi put videla pingvine, pande i koale. Kada me neko pita kako je bilo u Becu, prvo pricam o Zooloskom vrtu :)

What you have probably already realized about me, is that I'm still a big child in my heart. What was the best from my trip, was visiting the Zoo, and for the first time in my life, I saw Penguins, Koalas and Pandas. When somebody ask me what I saw in Vienna, this is the first thing I start to talk about :)

BenQ Corporation
Bilo je pet vrsta pingvina, ali ovi su mi najsladji :)
There was five kinds of penguins, but those were the cutest :)

BenQ Corporation
Beba Panda je non stop jela :)
Baby Panda was eating constantly :)

I da, uspela sam i da se zaljubim. Ove preslatke patuljaste vidre su okupirale moje srce. Volela bih ih kao kucne ljubimce :). 

And yes, I managed to fell in love. This cute Oriental small-clawed otters occupied my heart. I would love to have them as pets :) 


BenQ Corporation

BenQ Corporation
Bozicna jelka u centru grada
Christmas tree in center of city

BenQ Corporation
Prva, i poslednja stvar koju sam videla - Bozicna jelka na Zeleznickoj stanici koja je oko 10 puta veca od mene :)
First, and last thing that I saw in Vienna - Christmas tree on Train Station that is about 10 times bigger then me :)


Naravno, kupila sam i neke lakove. O tome cemo sutra :)

Of course, I bought some polishes. But we'll talk about that tomorrow :)

9 comments:

  1. Volim Bec, prelep grad, mada nisam bila u praznicno vreme, lep je svakodnevno :) Snezne kugle obozavam i znam da bih se za to prvo zalepila, a onda za kozmetiku koje kod nas nema :)

    ReplyDelete
  2. Blago tebi!! Osecam da su sledeci motivi na noktima vidre i pingvini :)

    ReplyDelete
  3. Divne slike, zavidim ti sto si vidjela svu tu ljepotu :)

    ReplyDelete
  4. Hvala što si podijelila s nama svoje putovanje,pingvini su preslatki ;)))

    ReplyDelete
  5. Wow!! It seems Vienna is the place to be around Christmas time. Glad you had fun ;0). Can't wait to see what polishes you got!

    ReplyDelete
  6. These pictures are great! Vienna looks amazing, and I am very glad that you had a great time while there! :D

    ReplyDelete
  7. O wow, great pictures. I'm planning to go there in February.

    ReplyDelete
  8. @Aurora meni je bilo obrnutim redom, prvo za kozmetiku uvek :D

    @MyPerfectLounge pingvine sam vec crtala, a za vidre sam svakako razmisljala :D. Samo ne znam kako bi to izgledalo, kao olinjali psici mozda :D

    @S.Art by SM hvala :). Bilo je mnooogo vise slika, ali ove su mi nekako ono sto je ostavilo najveci utisak na mene.

    @Nina obozavam da putujem, tako ce, ako bog da, biti opet ovako nesto, samo mozda...sledeci Prag :)

    @MariJo Yes it is. I heard that it's nice place to be anytime, but around Christmas... <3

    @Ashesela thanks :). I love to go again :D

    @Mila You won't regret. If you need some help with polish buy/sightseeing let me know :)

    ReplyDelete
  9. ajme, super fotke, ne sumnjam da je i sve drugo bilo isto tako :-D

    ReplyDelete