Aug 9, 2012

Holo Hello Kitty

Pored ovoliko suncanih dana, kako ne nositi holo lak na noktima? Danas sam izabrala jedan iz mog haula iz Bugarske, Catherine Arley #666. Uzimajuci u obzir broj, logicnije bi bilo da je crven ili crn, ali ne. Boja je negde izmedju roze i ljubicaste, sa veoma vidljivim holo cesticama. Kao i ostali CA lakovi, i ovom je trebalo samo dva sloja i veoma se lako maze. Prosto ga obozavam i buljim u njega ceo dan :D.

In those too much sunny days, how can you not wore holo nail polish? Today I chose one of the ones from my Bulgarian haul, Catherine Arley #666. Considering number, it will be more logic for it to be red or black but no. Color is somewhere between pink and purple, with very visible holo particles. As others CA polishes, it took two coats to be opaque and it's easy to apply. I love it and can't stop starring at it all day :D.

IMG_0029 copy
IMG_0025 copy

Nisam veliki fan popularne macke Hello Kitty. Cak sta vise, nije mi bila ni simpaticna. Sve dok, pre dva dana, nisam crtala jednoj devojcici ovu mackicu na noktima. Ona se odusevila, a ja jos vise. Bilo je preslatko. Nisam imala kod sebe foto-aparat, pa sam napravila nesto slicno danas. Njena varijanta je bila vise neznija, u bebi roze i bebi plavoj varijanti, dok je moja tamnija, uz crveno i holo. Rekla sam joj da uslika svoje nokte, pa ako mi donese sliku, pokazacu vam.

I'm not really a fan of popular cat Hello Kitty. In fact, I didn't ever even thought it is cute. Until, two days ago, I drew this kitty on one little girl nails. She loved it, and so was I. It was adorable. I didn't had my camera with me, so I made something similar today again. Her were more childish, in baby pink and baby blue, while mine is darker, with red and holo. I told her to take picture of her nails, so if she bring it to me, I'll show you.

IMG_0043 copy
IMG_0054 copy
IMG_0059 copy

Sta mislite o CA lakovima? Da li ste ljubitelj Hello Kitty?

What do you think about CA polishes? Do you like Hello Kitty?

12 comments:

  1. Znaci, sad stvarno moram da probam CA. Ionako su mi u komsiluku :)Jos neki predlog?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm... 667, 676, 667, 801, ... i zeleni 803 i svetlo plavi 674 ako naletis. Meni su jos ta dva ostala na wishlisti, a nigde ih ne mogu naci.

      Delete
  2. Gorgeous holo and I love the art! So cute! :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kad se samo setim da sam ga kupila kako bi potrosila zadnje leve, a ne zato sto mi se svideo :D

      Delete
  4. predivan je! a hello kitty je baš slatka!

    ReplyDelete
  5. Wow, divan lak :) Ja ne znam gde bih kupila te lakove, nigde ih nisam vidjala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam ih ja i u nekim malim parfimerijicama u Novom Sadu, ali nisam naletela na holo.
      Imas China Glaze, ali je cena veca.

      Delete
  6. aaa prekrasno:) hello kitty je baš slatka

    ReplyDelete
  7. krasan holić, a kitty je došla kao šlag na tortu *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kitty je samo ulepsala... mada sad kad bolje razmislim, trebala je i ona biti holo, bilo bi jos bolje :D

      Delete