Feb 5, 2013

Angry Birds Nail Art

Vec sam dobila prvu prijavu za nail art takmicenje, i moram vam reci da sam veoma uzbudjena :). Nadam se da ce mnogo vas odluciti da se prijavi :). 
Znam da kasnim sa ovim, ali tek od skoro sam korisnik Androida na mobilnom telefonu, a tek pre nedelju dana sam otkrila igricu "Angry Birds". Nije mi bilo jasno sto su svi opcinjeni ovom igricom, ali sada potpuno razumem. Ne mogu da prestanem da je igram :). Zato je moj danasnji nail art inspirisan ovim malim pticicama . Koristila sam : Essence - The Dawn is Broken i akrilne boje. 

I already received first entry for my nail art contest, and I have to tell you that I'm really excited :). I hope that a lot of you will join :).
I know I'm a little bit late with this, but I just recently become a Android phone user, and about a week ago I discovered the game "Angry Bird". I didn't understand why people are obsessed with it, but now I do. I can't stop playing it :). That's why my nail art today is inspired by these little birds. I used : Essence - The Dawn is Broken and acrylic paints.

angry birds
angry birds2
angry birds3
angry birds4

Da li igrate ovu igricu? Znate li neku korisnu Android aplikaciju za lakove za nokte?

Do you play this game? Do you know any useful nail polish Android application?

9 comments:

  1. I used to play Angry Birds a lot, but I don't play it as much now :)
    I love your birds!!

    ReplyDelete
  2. Haven't played for a while. I love your manicure.

    ReplyDelete
  3. super su kokošurine, samo mi fali koji pajcek ;)
    lol, igrica je prekool, obožavam zvukove, uvijek se iscerim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, hvala :). Oni zelembaci mi se ne dopadaju, nekada ih je stvarno tesko ubiti pa me malo i nerviraju :D. A ja drzim mutiran zvuk :O. Sutra ga palim kada budem igrala :)

      Delete
  4. Dobro si jih ujela, perfektni so. :)
    Jaz zelo redko igram to igrico, mi je pa zanimiva.

    ReplyDelete