Feb 26, 2013

Bee on Honeycomb

Drugi pokusaj crtanja kosnice je uspesno zavrsen (mozete videti OVDE kako se jucerasnji zavrsio). Shvatila sam gde sam pogresila, i promenila tehniku za podlogu. Ovog puta, umesto watercolor tehnike, upotrebila sam Saran Wrap tehniku i lakove Essence - Happy i Essence - Bad Girl. Podloga za crtanje mi je izgledala neobicno, kao prava boja kosnice. Ostatak je bio lak, cetkicu u ruke, i nastala je kosnica i pcelica :).

Second attempt of drawing honeycomb was completely successful (you can see how yesterdays attempt finished HERE). I realized what I did wrong, so I changed technique for base. This time, instead of watercolor technique I did it with Saran Wrap technique (and polishes Essence - Bad Girl and Essence - Happy). Base color looked unusual, like a true honeycomb color. Rest of it was easy, brush in my hand, and a little bit later, bee and honeycomb were finished :).

honeycomb and bee
honeycomb and bee 2
honeycomb and bee 3
honeycomb and bee 4

Da li vam se dopada ovaj nail art? Mislim da ostajem polako bez nail art ideja, imate li neki izazov za mene? :D

Do you like this nail art? I think I'm running out of nail art ideas, do you have any challenge for me? :D

3 comments:

  1. Sem videla fotko že na Facebooku, res izjemno. :D

    ReplyDelete
  2. Ono što je tebi lako,meni bi bio najveći problem,ja neču ni probati tako nešto,već vidim kako bi završilo ;)Prekrasno ;D

    ReplyDelete