May 6, 2011

Must Have (Crazy Day)

Ok, danas mi je totalno ludi dan. Jutros sam namazala lak, jednobojan – cisto da mi nokti ne budu “goli”, a sad izmedju gostiju koji su bili na rucku i onih koji dolaze na veceru, brzo sam ih malo doterala. Prvo da se pohvalim, jutros u celoj toj jurnjavi, postar mi zvoni na vrata – stigao mi paketic od Essence-a koji sam dobila na njihovom Uskrsnjem Giveaway-u. Bice swatcheva i detalja uskoro, za sad samo slika svega :).

Ok, today I have a totally crazy day. In the morning, I polished my nails, with only one color – just to not have “naked” nails, and now between guests who were here for lunch, and them who’s coming for dinner, I adjusted them. First, I want to tell you,…this morning, while we were in the big rush finishing all, my postman rang at the door – I got a package from Essence that I won on their Easter Giveaway. There will be swatches and detail soon, for now just a picture of everything :)

IMG_0259

O, i moram da vam pokazem predivnu korpicu sa cvecem sto smo dobili od mojih babe i dede… Inace ne volim bas cvece, ali ovo mi je prelepo.

Oh, and I have to show you beautiful flower basket that we got from my grandparents… I usually don’t like flowers, but this is so cute.

IMG_0286

Konacno nokti… Kao sto sam rekla,jutros sam namazala jednobojni Essence – Must Have. Taj sam izabrala samo zato sto jos uvek nisam imala predstavu sta cu obuci za rucak, a on mi se cinio neutralan. Samo jedan sloj je dovoljan (pogotovo za ovako kratke nokte), savrseno resenje za nokte kada nemate vremena. Brzo se osusio, i bio je prelagan za mazanje. Prva slika je slikana unutra, a druga napolje. Na suncu se vide sljokice raznih boja, koje su toliko sitne, ali prelepo izgledaju.

Finally nails… Like I already sad this morning I polished them with only one color Essence – Must Have. I picked that one just because I still didn’t had idea what I’m going to wear and he seems neutral. Just one layer is enough (especially for short nails like mine), perfect solution for your nails when you don’t have time. He dried very quickly, and he was very easy to apply. First picture was taken inside, and the second is outside. On the Sun, you can see different colors glitter, that is so tiny, but it looks beautiful. 

IMG_0265

IMG_0273

Posto nemam puno vremena za crtanje akrilnim, napravila sam pecatima dva crteza (plocica M23 ali neka kineska) na palcu i prstenjaku, i preko njih namazala sam providne sljokice Aura 241. Na ostale nokte dosao je Essence – Clyde, cisto da ne ostanu jednobojni.


Because I don’t have time to draw with acrylic, I made 2 stamps (plate M23 but it is some Chinese) on my thumb and ring finger and over them I applied transparent glitter Aura 241. On the other nails, I put Essence – Clyde, just because I didn’t wanted to stay one-colored.

IMG_0280

Drzite mi palceve da prezivim dan :D. Jos sutra idem da trcim maraton…
Nego, kako vam se ovo svidja? Jeste li probale ovaj lak? Sta mislite o “kineskim” plocicama?

Cross your fingers for me to survive the day :D. And tomorrow I’m going to run marathon…
How do you like this? Did you tried this polish? What do you think about “Chinese” plates?

5 comments:

  1. super manikura, eto može i bez akrila ;-)
    imam i ja dvije kineske pločice, i nisu ništa gore od konadovih :-D

    ReplyDelete
  2. Ma znam da moze, ali akrilom mi je lakse i vise "napunim baterije". A ovu kinesku, ja kupila pre skoro 2 godine, i sve do sad kontala da ne valja. I danas vidim da ima jos jedan sloj folije (a 2 sam skinula odavno) (smajlikojiseudarapoglavi)

    ReplyDelete
  3. Ja imam samo kinesku plocicu!
    I da gde je bio taj essence giveaway(moze link)

    ReplyDelete
  4. čestitam na poklončiću i jedva čekam slikice swatcheva!

    ReplyDelete
  5. @Ixy na njihovoj stranici na facebooku :)

    @Maybe bice verovatno u ponedeljak :))

    ReplyDelete