May 5, 2011

The One And The Only

Jos uvek se ne mogu odluciti kakve nokte da napravim za sutra. Imate nekih predloga? Bice dan pun posla, pranja sudova, sklanjanja, posluzivanja… Treba mi neki manikir koji se brzo pravi, a da izgleda efektno i interesantno. Jos ne znam ni sta cu da obucem :)
Za danas, Essence – The One And The Only, jos jedan lak koji navodno nece vise biti u prodaji. Ne znam da li je do mene, ali jako me podseca na onaj iz Cute As Hell kolekcije (Date Me), kao i na onaj No More Drama. Izgledaju mi na slikama svi isto, a uzivo sam vec zaboravila kako oni izgledaju. 2 sloja, lako mazanje a boja malo tamnija nego sto je u bocici.

I still can’t decide how to make my nails tomorrow. Do you have any suggestions? It will be day full of work, doing dishes, serving,… I need a manicure that is quick to make, and that look effectively and interesting. I still don’t even know what I’m going to wear :).
For today, Essence - The One And The Only, another polish  which reportedly will no longer be in sale. I don’t know if it’s me, but it really reminds me on the one from Cute As Hell Collection (Date Me), as well as the No More Drama. On pictures they look very similar, but I can’t remember how they look in live. 2 layers, spreading easily and the color a bit darker than it is in the bottle.

IMG_0237

A onda malo crtanja akrilnim bojama, nesto nedefinisano ali je na kraju dobro ispalo. I kao dodatak, cirkon :)

And then small drawing with acrylic, something non-defined, but in the end it look nice. And some rhinestones as decoration :)

IMG_0241

IMG_0243

Ja sam prezadovoljna. Kako se vama dopada?

I’m over satisfied. How do you like it?

5 comments:

  1. Superrr :) Prelijepo :) Hocu i ja ovakve :)) I boje, i sarice i cirkoni na kraju.. cista 10ka :)

    ReplyDelete
  2. Baš je fora, sviđa mi se ova abstraktna kreacija. ;)

    ReplyDelete
  3. lajkam (bože, koja stupidna riječ) :-D

    ReplyDelete