Jun 25, 2012

I'm back with Singing Bird

U petak, napokon sam zavrsila sa ispitima ovaj rok. Nakon toga, morala sam da odmorim par dana, tako da sam od danas, opet tu sa vama :). Ne mogu da docekam da pregledam sta sam sve propustila na vasim blogovima.
Za ovaj prelepi, suncani, (ali i pretopli) dan, odlucila sam se za boju Sunca. Nalakirala sam prvo po malo od svakog zutog laka koji imam, i ovaj mi je bio najlepsi. Miyo - Sunny. Cak mu je i naziv Suncan :). Nalakirala sam dva sloja, mada sam na dnevnom svetlu shvatila da jos jedan ne bi skodio. 

On Friday, I finally finished with my exams for now. After that, I had to rest for a few days, so from now on, I'm here with you again :). I can't wait to see what I missed on your blogs. 
For this beautiful, sunny, (and too warm) day, I decided for color of the Sun. First I tried little bit of every yellow polish that I own, I and this one won. Miyo - Sunny. Even it's name is Sunny :). I applied two coats, although I realized in the day light that third coat wouldn't hurt.

IMG_0114_copy
IMG_0115_copy
IMG_0119_copy
IMG_0121_copy

Uzelela sam se i nail art-a. Moja prva asocijacija na ovu zutu boju je bila pile. Ali posto mi je to bilo cudno za imati na noktima, a nije ni Uskrs, nacrtala sam malu zutu pticu. Mozda kanarinca? I kao dodatak, french sa Essence - Let's Get Lost.

I wanted to do some nail art. When I saw that yellow, chicken was in my mind. But since that would be wierd to have on nails, and it's not Easter, I draw a little yellow bird. Maybe Canary Bird? And as extra, french line with Essence - Let's Get Lost.

IMG_0125_copy
IMG_0129_copy
IMG_0134_copy
IMG_0137_copy
IMG_0140_copy

Sta mislite o ovom zutom laku? Prosto mu ne mogu odoleti :)

What do you think about this yellow polish? I just can't resist it :)

2 comments:

  1. nisam ja baš neki fan žutih ali ova mi se sviđa :-D
    drago mi je da si nam se vratila <3

    ReplyDelete
  2. Welcome back! :] Prelepa je ova zuta, samo da ne boji nokte! Pticica mi lici na papagaja. :D Iako jos nisam videla zutog. :3

    ReplyDelete