Jun 8, 2012

Miyo–Lilacs

Svesna sam da sam pocela da pisem samo vikendom. Ali iskreno, trenutno bi mi bolje islo pisanje na temu "Kako spavati tri noci nedeljno a da ne jedete previse" :D. Ucim ovih dana mnogo, tako da moji nokti pate. A danas sam skinula lak sa noktiju posle sest dana (mozete da zamislite na sta je licio). Umesto njega nalakirala sam Miyo - Lilac. Lak sa mirisom rozog jorgovana (tako pise, a tako i moja mama kaze, posto ja nemam ideju o tome kako rozi jorgovan mirise). Bordo sa sitnim srebrnkastim sljokicama, u tri sloja. Onda sam smislila i da nacrtam jorgovan, i to bas nije uspelo :D. Ipak, dajem vam da vidite :).

I'm aware that I started writing only on weekends. But to be honest, right know it would be better to me to write on topic "How to sleep only three nights a week and not to ear much" :D. I study a lot these days, so my nails suffer. And today I took off nail polish after six days (you can imagine how that looked like). Instead of it, I applied Miyo - Lilac. Nail polish with smell of lilacs (it's written, and my mother says that, since I have no idea how does lilacs smells like). Dark red with silverish shimmer, in three coats. Than I decided to draw lilacs, but that didn't worked out :D. Although, I'll let you see it :).

IMG_0111 copy
IMG_0119 copy
IMG_0126 copy
IMG_0131 copy

Sta mislite? I zelim da vam se zahvalim sto i dalje posecujete redovno moj blog iako nema niceg novog (vidim po broju poseta). Kada mi ispiti prodju, imam u planu jedan giveaway kao i jedan projekat :).

What do you think? And I want to thank you for visiting my blog regulary although there is nothing new (I see that by the number of visits). When my finals finish, I planned one giveaway and one project :).

1 comment:

  1. sviđa mi se boja, još ako tako dobro miriše...
    a znam da uživo uvijek bolje izgleda nego na blogu, tako da ovo ne smatram neuspjehom ;-D

    ReplyDelete