Jun 30, 2012

Magic & Blue Addicted

Miyo je poljski brend lakova za nokte, koji je od skoro poceo da se uvozi u Srbiju. Nisam ih probala mnogo, ali me je odusevilo ono sto jesam. Kada sam kupovala Miyo lakove, uglavnom sa birala tamnije i neobicne boje. Kao omiljena boja, plavi je morao da bude u mojoj korpi. Miyo (25) - Magic je divan lak, karington plave boje sa svetlucavim plavim i srebrnkastim shimmerom. Trebala su dva sloja da bi potpuno prekrio nokat, i nemam nikakve posebne zamerke sto se tice aplikacije.

Miyo is Polish brand of nail polish, which was imported in Serbia just recently. I didn't tried lot of them, but I loved those that I did. When I was buying Miyo nail polishes, I mostly chose darker and unusual colors. Of course, as my favorite color, I bought blue one. Miyo (25) - Magic is a gorgeous carrington blue nail polish with sparkling blue and silvering shimmer. It took two coats to be opaque, and application went smoothly. 


IMG_0118 copy
IMG_0121 copy
IMG_0122 copy

Essence - Blue Addicted nisam videla u prodavnici jos od kako je izasao u prodaju. Cak sam jedno vreme i mislila da njega nikad nije ni bilo kod nas. Zato sam ga i kupila u Bosni, i pogodite? Sutradan sam pronasla 6 komada na polici u mom gradu. Blue Addicted sadrzi holo plavo-zelene sestougaone glitere, zajedno sa sitnim plavim sljokicama. Malo sam se namucila da "izvadim" te velike glitere, pa su zato razbacani po noktima nejednako.

I never seen Essence - Blue Addicted in stores. I even thought, for a while, that it was never in sale in Serbia. That's why I bought it in Bosnia, and guess what? I found 6 six of them in store, in my town, day after that. Blue Addicted have holo blue-green hexagonal glitters, along with tiny blue shimmer. I had trouble with "pulling out" those big glitters, and that's why they are scattered on nails unevenly.

IMG_0123 copy
IMG_0129 copy
IMG_0132 copy
IMG_0138 copy

Da li se vama svidjaju Miyo lakovi? A Blue Addicted? Meni je mnogo lepsi od crvene i zlatne varijante koju Essence takodje prodaje. 

Do you like Miyo nail polishes? And what about Blue Addicted? I think it's prettier than red and gold version that Essence also make. 

4 comments:

  1. Gde nalazis te Miyo lakove? Nisam ih videla do sada. Lepa kombinacija btw. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko znam, za sada ih ima samo u Tempu.

      Delete
    2. Mislim da nemam ni jedan Tempo blizu. :/ Blaaah.

      Delete
    3. Odakle si? Znam da ih ga ima u Novom Sadu (uvek svih boja, barem kad god sam ja bila), i u Beogradu. U BG ima cak i na jos par mesta, ali ne znam tacno gde. Ako hoces, mogu da saznam.

      Delete