Dec 23, 2012

12 Days of Christmas : Elves

Juce Deda Mraz i patuljci, danas samo patuljci, i jos uvek mi nije dosadilo :). Za podlogu sam se odlucila za sjajni srebrni lak Essence - Icy Princess, a patuljke sam crtala akrilnim bojama. Jos jednom sam imala muku sa odgovorom na pitanje "kako patuljci uostalom i izgledaju?", ali meni se svidjaju ovakvi :).

Yesterday Santa and elves, today only elves, and I'm still not bored :). For base color I chose shiny silver nail polish Essence - Icy Princess, and I drew elves with acrylic paint. Once again, I had a trouble with answer on question "what do elves look like?", but I like them this way :).

IMG_0006c
IMG_0020c
IMG_0007c
IMG_0010c

Kako patuljci izgledaju u vasoj masti? Jeli barem malo lice na ove moje? Jedva cekam da vidim kako izgledaju patuljci koje su devojke nacrtale na noktima :).

What do elves look like in you imagination? Do they look like mine? I can't wait to see what do elves look like on other girls nails today :).

4 comments:

  1. Aww, your elves are so cute!

    ReplyDelete
  2. Awww....so cute!!!! great designs and color combos. Great job on this mani.

    ReplyDelete
  3. super *.*
    ja se ne bih usudila crtat face, nisam u tome tako dobra kao ti, svaka čast :D

    ReplyDelete