Dec 6, 2012

Winter Holiday Challenge : Snowflakes and Snowfall

Devojke iz Crumpet Nail Tarts grupe sa facebook-a su zapocele jos jedan zimsko-Bozicni izazov. Posto sam vec zapocela jedan izazov ovog meseca, ne znam bas da li cu uspeti da ih ispratim u nail art-ovima bas svakog dana zato sto se neki datumi podudaraju, ali potrudicu se da svaku temu uradim, nesto na pravi dan, a nesto dan ranije ili kasnije. 

Girls from Crumpet Nail Tarts group on facebook started Winter Holiday Challenge. Since I already began with another challenge this month, I don't know if I could do same nail art themes every day like they do, because some of the dates matches with 12 Days of Christmas Challenge  but I will try to do every theme, some on exact date, and some on day earlier or later.


Jucerasnja tema je bila "Sneg i grudve". Moja ideja je bila da napravim nocno nebo pod snegom i delimicno sam uspela (u ovom trenutku, jako mi nedostaju moji dugi noktici). Nalakirala sam prvo tri sloja tamno plavog laka sa sitnim shimmerom FlorMar #431, zatim sundjerom utapkala sneg na donjoj polovini nokta sa Farmasi #02. Sneg bi inace bio samo na vrhovima noktiju, ali kako su mi kratki nokte, to bi bila veoma mala kolicina. Dodala sam malo sljokica na "sneg" sa theBalm - Sugar Coat it, kako bi docarala svetlucavost snega, i nacrtala sitnije i krupnije pahuljice. 

Yesterday theme was "Snowflakes and Snowfall". My idea was to make night sky full of snow and I partially did that (in this moment, I really miss my long nails). I polished first three coats of dark blue shimmering nail polish FlorMar #431, then I sponged a snow on one half on my nail with Farmasi #02. Snow supposed to be on my nail tips only, but since my nails are really short, that would not be nice. I added some glitters on "snow" with theBalm - Sugar Coat it, which represent snow sparkling, and then I drew some big and small snowflakes.

IMG_0043c
IMG_0046c
IMG_0048c
IMG_0052c
IMG_0058c

Da li vam se dopada? Stvarno se nadam da cu uspeti da odradim oba izazova u ovom mesecu, posto su Bozicni praznici moje omiljeno doba u godini :). Pridruzite mi se u gledanju ovih divnih sneznih nail artova koje su devojke napravile :

Do you like it? I really hope I will manage to do both challenges in this month, since Christmas Holidays are my favorite part of the year :). Join me in looking at all those beautiful snow nail arts that girls did : 

6 comments:

  1. Oh, this is so lovely <3

    ReplyDelete
  2. Prekrasno. Snega na nohtih mi je 100x bolj všeč kot zunaj na zemlji. :D

    ReplyDelete
  3. super ti je manikura, a taj plavac je zbilja krasan :D

    ReplyDelete
  4. Wow!!! This mani def looks so gorgeous! Love it. Love the color combos and the design. This is perfect this season.

    ReplyDelete