Dec 25, 2012

12 Days of Christmas : Santa Claus

Prvo, zelela bih da vam svima koji danas slavite Bozic, pozelim srecan praznik :). Ja slavim oba, tako da sam danas imala predivan dan, a nadam se da ste i vi. 
Danas je poslednji dan u izazovu "12 Dana Bozica". Mogu vam reci da sam stvarno uzivala radeci ga, i jedva cekam da zapocnem neki novi nail art izazov :). Danas, tema je Deda Mraz. Bilo mi je bez veze da stoji sam, pa sam dodala i irvasa :). 
Koristila sam lakove : Color Line #92 (za podlogu), Farmasi #80 i Deborah Milano - Red Baroque za saran wrap tehniku, i akrilne boje za deda mraza i irvasa :).

First, I would like to wish you all who are celebrating Christmas today happy holiday :). I celebrate both Christmas, so I had a beautiful day today, and I hope, you were too.
Today is a last day in "12 Days of Christmas" challenge. I can only say that I really enjoyed doing it, and I can't wait to start another nail art challenge :). Today, theme is Santa Claus. I thought it will be boring if there is only Santa on nails, so I added a reindeer too :). 
I used nail polishes : Color Line #92 (for base color), Farmasi #80 and Deborah Milano - Red Baroque for saran wrap technique, and acrylic paints for Santa Claus and reindeer :).

IMG_0047c
IMG_0049c
IMG_0056c
IMG_0058c

Nadam ste da ste uzivale u svim nail art-ovima u ovom izazovu :). Devojke sa kojima sam ga radila su stvarno uradile predivne manikire, i iskreno, ja sam uzivala.

I hope you enjoyed in all nail arts in this challenge :). Girls with who I did this, made really gorgeous manicures, and to be honest, I really enjoyed.

5 comments:

  1. Awww....so cute!!! Love this mani for I find it so perfect for this season. Great job!

    ReplyDelete
  2. Prekrasno. Božiček mi je zelo zelo všeč. ;)

    ReplyDelete
  3. bravo, ovo je super!!! i meni je izazov bio zadovoljstvo, super teme :D
    još moram pogledat šta su cure radile, nisam baš imala viška vremena posljednjih dana ;)

    ReplyDelete
  4. These peeking cuties are sooo adorable!

    ReplyDelete