Jun 19, 2011

Marker’s mani

Evo me, kao sto sam i obecala sa lepim vestima. Uspela sam da polozim sve ispite koje sam planirala za ovaj rok. Tako da sam slobodna ko ptica na grani do sledeceg roka :). Dok sam ucila, od velike pomoci su bili fluorescentni markeri kojima obozavam da podvlacim tekstove. A posluzili su i kao inspiracija za nokte. Posto uvek koristim 3 markera – zuti, narandzasti i zeleni, takvi su i nokti.


Here I am, as I promised, and with good news. I succeed to pass all exams that I planned for this deadline. I’m free as a bird until next one :). While I was studying, fluorescent markers were very helpful and I love to underline texts with them. They also served as an inspiration for my nails. Since I always use 3 colors of markers – yellow, orange and green, nails are the same.


IMG_0086

IMG_0085

Koristila sam : Essence- Sundancer, Essence – Lime Up! i Essence - Bad Girl (iz Cute as Hell kolekcije). Da li vam se dopada?
P.S. Srecna sam sledi obavestenje unapred... jos samo 6 sledbenika, pa sledi giveaway :). Ostanite u blizini :)


I used : Essence- Sundancer, Essence – Lime Up! and Essence - Bad Girl (from Cute As Hell collection). Do you like it?
P.S. I’m happy to announce in advance…. six more Followers, and then Giveaway :). Stay tuned :)

6 comments:

  1. Kako fora,pravi ljetni;)))

    ReplyDelete
  2. bravo za ispite :-D
    manikura je prava ljetna, a kako si krenila očekivala sam da budeš i crtala s markerima - silly me :-/

    ReplyDelete
  3. hvala cure :)
    @NC ma ne boj se, i to mi je padalo na pamet, ali predebeli su markeri :P

    ReplyDelete
  4. Bravo za ispite!!!!!!!

    Odlična manikurica, posebno mi se sviđa srednji prst ;)

    ReplyDelete
  5. Bas je lijepo i uredno :)
    Cestitam opet na polozenim ispitima pametnice :*

    ReplyDelete