Jun 3, 2011

Summer nails…

Gde god da se nalazim, sa kime god da razgovaram, obavezno se pomene to cuveno pitanje : “Gde ces na more?” . Izgleda mu je doslo vreme, a ja to nisam ni osetila. Dobro je do god me ne pitaju gde cu za Novogodisnju noc… Nisam od onih ljudi koji vole da planiraju mnogo unapred, vise volim to ubrzano pakovanje, shopping, i pokret… Ipak je stvar odmora – odmor, a ne umor.
Opet, morala sam da se zamislim. U jednom momentu osecala sam se kao da sam na plazi : more, sunce, talasi… to je i bila inspiracija za moje danasnje noktice.

Wherever I go, whoever I speak, everybody must ask that famous question : “Where are you going for Summer vacation?”. It seems that time has come for that question, and I didn’t noticed it. It’s good they don’t ask me “Where are you going for New Years Eve?”… I’m not that kind of people that loves to plan all, I enjoy speed packing, shopping, and going… Big thing about vacation – vacation, not getting tired. Although I had to think about it. In one moment I felt like I was on the beach : sea, sun, waves… and that was inspiration for my today’s nails. 

IMG_0087

IMG_0090

Znam da je rano za “morske” nokte, ali nisam mogla da odolim. Kao podloga bio je Essence – Bad Girl (iz Secrets of the Past kolekcije), delfin je uradnjen kineskom plocicom a sve ostalo akrilom :).
Kako vam se svidja moj letnji manikir? I moram vas pitati (nemojte me ubiti) : Gde cete na more?

I know it’s early for “sea” nails, but I couldn’t resist. Base was Essence – Bad Girl (from Secrets of the Past collection), doulphin was made with stamping, and everything else with acryl colors.
How do you like my summer mani? I must ask you (please don’t kill me) : Where are you going for Summer Vacations?

9 comments:

  1. samo ti pitaj, ja sam na moru pa ne idem nigdi ;-)
    i nije rano za morsku manikuru, ja sam napravila jednu prije 2 miseca, bilo vruće ;-)

    ReplyDelete
  2. Nije rano,imam osjećaj da je već ljeto ;)
    Slatki su ti nokti,delfin mi se posebno sviđa,a i boje...
    Ja ne idem nigdje ove godine,bazen u dvorište,i šta češ bolje ;)))

    ReplyDelete
  3. Preslatko :)

    Ja sam cijelu godinu na moru.. ali svejedno ću promjenit okruženje pa iz Rijeke skoknut do Krka.

    ReplyDelete
  4. nice! I love the color combintations :)) xx

    ReplyDelete
  5. @NC i Lalice - ljubomorna sam na vas :). Sta bi ja dala da zivim na moruuuuuu

    @Nina kako stvari stoje, tako cu i ja ove godine :D

    @Iza Glad you like it :)

    ReplyDelete
  6. Aa, kako lijepa narandzasta bojica :) Svidja mi se ovo s morem na srednjem i prstenjaku :) Sunce je extra, tako se dobro uklopilo :) I delfin.. Oblaci iso fini, neki dan sam nesto pokusavala al nisam uspjela :)
    Uglavnom 10+ od mene :)

    A na more znas gdje cu, Turska medeni mjesec :) Nekad smo mi davno mastali da cemo otic na medeni mjesec a onda krajem augusta tu u Neum ili do Hr gdjegod. Obzirom na to kako smo lijepo spiskali pare od te ljubavi nema nista :) "Samo" Turska :)

    ReplyDelete
  7. sam nesto pokusavala s oblacima* al nerazumljivo pisem, sta je ovo :D :*

    ReplyDelete
  8. So fun! I love it. Following. :)

    ReplyDelete
  9. @Amra ma kako ne uspevas sa oblacima? Napravim ti ja jedan tutorijal samo za tebe kad prodju ispiti :*. A sto se tice mora, ne brini - nauzivacete se tih dana dovoljno i za ovo sto ste prvobitno planirali u avgustu.

    @A Polished Touch thanks :). I follow you too :)

    ReplyDelete