Jun 26, 2011

Goofy Pink

Sinoc sam bila na nekom rock koncert, i mislim da sam bila jedina obucena u pink. Barem sam uspela da im zacinim taj crno-sivi svet. Ne znam kako ljudi ne mogu da shvate da muzika koju volis ne mora da se precrta i na oblacenje… I naravno, i nokti su morali da budu pink :). Izabrala sam jedan od Single Butterfly Collection br 102. Iako se nisam setila da napravim swatch samo njega, mogu vam reci da je u pitanju jelly pink boja, koja se dobija iz 3 sloja. Znam da to zvuci pomalo kao mucenje, ali se ovi lakovi neverovatno brzo suse. Mislim da im je to I najveci adut.
Posle njega, zelela sam da dodam nesto detinjasto (nedostaju mi te godine…). I zato sam izabrala Silju :).

Last night I was on some rock concert, and I think I was the only one dressed in pink. At least I managed to somehow spice that black and grey world. I don’t know how people can’t realize that music that you like doesn’t have to define your dressing style… And of course, my nails had to be pink :). I chose one of the Single Butterfly Collection No. 102. Although I didn’t remember to swatch it while it was alone on my nails, I can tell you that it is a nice jelly pink color, which you can get in 3 layers. I know it sound like a torturing, but this polishes dry amazingly fast. I think that is their best attribute. 

After it, I wanted to add something childish (I miss those years…). And that’s why I chose Goofy :).

IMG_0003

IMG_0012a1

Mogu vam reci da mi se svidja kako je ispalo. A vama?
Da li se vas stil oblacenja poklapa sa vasim muzickim ukusom?

I can tell I like it. What do you think?
Does your taste of music match with your dressing style?

7 comments:

  1. AnonymousJune 26, 2011

    meni se sviđa i ova roza boja, a i šiljo mi se super uklopio, a isto ne volim te predrasude da ako slušaš nešto da se tako moraš i oblačiti, za mene se nikad ne bi reklo da sam metalac jer volim boje, a metalci su obično posvađani sa bilo kojom bojom osim sa crnom...

    ReplyDelete
  2. Wooow! Ti crtala Šilju?? Pa ovo je super! Ja sam mislila da je naljepnica! Bravo, bravo!

    ReplyDelete
  3. @sekav drago mi je da ti se svidja :). A znam da ista fora ide i za metalce. Zamisli da svi koji slusaju Lady Gagu (koju ja inace ne podnosim) pocnu da nose odecu od zivog mesa :D

    @Biberlee daaa, ja crtala :). Bas mi je drago sto ti se svidja. Veruj mi, nije tesko kao sto izgleda :)

    ReplyDelete
  4. Ijao, blesav ti je Silja skroz :)))))))))))))Bas sam juce nesto polemisala o muzickim pravcima i garderobi. Zakljucak : nosis ono u cemu se osecas prijatno i tacka.

    ReplyDelete
  5. AnonymousJune 28, 2011

    This is very beautiful I loved You have good taste! Yeah

    It would be an honor to have her as a follower!!!

    My blog is about nail,
    http://unascolores.blogspot.com/

    xx

    ReplyDelete
  6. wow, krasna bojica i super crtež :-D
    a krpice... ma nosim ono šta mi paše, je li đir 'the cure'-a ili tereze kesovije apsolutno mi nije bitno (a di mi je kesovija pala na pamet ahahahaha)

    ReplyDelete
  7. Ojj Silje jest dobarrr, extra :D Kad bih i ja znala nacrtati, gdje bi mi kraj bio.. Ovako cu haman morat ganjat kakve naljepnice :D
    Super, odlicno se uklopio sa roze bojom :)

    ReplyDelete