May 24, 2012

Inserting some colours in my life

Iako su ovi dani kisoviti, tuzni, pomalo sivi, treba uneti malo boje u zivot. Doprinosi boljem raspolozenju :). Kada je u pitanju tehnika sa sundjerom, probala sam je jednom, i nije mi se dopalo jer povrsina nokta postane gruba na dodir, sa mnogo tackica i cak ni top coat ne pomaze dovoljno. Zato sam i odustala od nje, dok nisam pronasla ovaj tutorijal na blogu Laynie Fingers. Priznajem da sam bila zaintrigirana, te sam morala da probam :). Nasumicno sam uzela lakove : the Balm - Red From Cover to Cover, Essence - Bad Girl, the Balm - Hella Yella, the Balm - Jade in the USA, i Essence - Let's get lost. Krajnji rezultat nije los, barem je glatko na dodir (naravno, posle top coat-a), ali vas upozoravam da ima mnogo ciscenja da se radi nakon ovoga. 

Althought this days are rainy, sad, kind of grey, we need to insert some colours in a life. Results will be better mood :). When it comes to sponging nails, I tried that once, and I didn't like it because surface of the nail gets all bumpy, with lots of dots and even top coat doesn't help enough. That's why I gave up on that, until I found this tutorial on Laynie Fingers blog. I admit I was intrigued, so I had to try it out :). I randomly picked polishes : the Balm - Red From Cover to Cover, Essence - Bad Girl, the Balm - Hella Yella, the Balm - Jade in the USA, and Essence - Let's get lost. Result isn't that bad, at least it's smooth on touch (of course, after top coat), but I warn you, there is a lot of clean up to do after this. 

IMG_0104 copy
IMG_0107 copy
IMG_0109 copy

Sta mislite? Hocete li pokusati ovo? 

What do you think? Will you try this?

5 comments:

  1. Super izgleda,morat ću probati ;))
    Meni ne smeta hrapava površina nokta,obožavam spužvanje,pogotovo kada mi treba brzinska manikura ;)

    ReplyDelete
  2. Duuuga!! Ja probala, ispalo mi prejako i uzaso neravno..i onda sam promenila sundjer ;)Onaj za kupanje ima sitnije rupice pa nije toliko neravno :]

    ReplyDelete
  3. sviđaju mi se tvoje boje :-D
    nisam nikad imala problema sa hrapavim noktima nakon spužvanja, bar ne toliko da to tc ne može sakrit ;-)

    ReplyDelete
  4. Ja sam ga taman danas radila i isto sam oduševljena! I nema puno za čišćenje kad se oblijepi oko noktiju selotejp, puno manje posla nego da se čisti poslije!

    ReplyDelete
  5. Divno divno divno divno divno divno divno divno divno divno divno! ^_________^

    ReplyDelete