Oct 6, 2012

First Time - Saran Wrap

Znam, vec hiljadu puta sam rekla da cu probati da napravim Saran Wrap (ima li neki nas naziv za ovo?) nokte. Posto danas nisam imala inspiracije ni za sta drugo, doslo je i ovo na red. Za prvi put, odlucila sam se za kombinaciju jarko ljubicaste i svetlo ljubicaste, theBalm - Magenta Disposition and Essence - Dopey. Takodje, u nedostatku te plasticne folije koju sam videla da svi koriste, ja sam probala sa obicnom aluminijumskom folijom, i odlicno je ispalo :). 

I know, I've been telling you for a while now that I try to make Saran Wrap nails. Since I didn't had any idea for nail art, I decided to do this today. I made a combination of bright purple and light purple, theBalm - Magenta Disposition and Essence - Dopey. Also, in the lack of that plastic wrap that everybody use, I tried to do this with regular aluminium foil, and it looks grate :).

IMG_0007c
IMG_0012c
IMG_0014c
IMG_0018c
IMG_0024c

Sta vi mislite, kako izgleda? Da li ste probale da napravite Saran Wrap nokte (i da li znate nas naziv za ovo? :D )?

What do you think, do you like it? Have you tried making Saran Wrap nails? 

13 comments:

  1. Zvacemo je celofan manikir :)) Meni najbolje ispadne sa celofanom od cigareta (taj uvek imam pri ruci :))

    ReplyDelete
  2. Oh they're pretty cool!
    I haven't tried them yet but I have to do them in a few weeks for a nail art challenge I'm competing in ;)
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is really fun and easy to do :). I can't wait to see yours :)

      Delete
  3. Divno! Kako uspijevaš održati tu dužinu noktiju? Meni često pucaju :/ Imaš li neki savjet?

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Redovnim lakiranjem i turpijanjem :). Cim mi nokti nisu nalakirani 1-2 dana, oni pocnu da pucaju. A cim osetis da ce neki da pukne, turpijaj ga pomaolo :).

      Delete
  4. Odlicno! Taj pink lak je prelep. Trebalo bi i ja da probam ovo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj :). Jako se brzo napravi a slatko je :)

      Delete
  5. ma super, sviđa mi se jer je jednostavno za napravit a rezultat predobar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to je i meni super :). Sto je stvarno brzinski :)

      Delete
  6. It's looks soo cool and also mystically! :)
    Please do a tutorial!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will try to do it this week :). I'm glad you like it :)

      Delete
  7. Tole ti je pa super izpadlo, lep rezultat. :)

    ReplyDelete