Oct 16, 2012

Halloween Challenge - (Creepy) Freestyle

Zelela sam da napravim ovakav manikir jos od prosle godine otprilike u ovo vreme, ali nisam imala dovoljan broj potrebnog materijala :). Nemojte se uplasiti, u pitanju su samo nalepljeni cipovi za tonere koje sam dobila od jednog prijatelja na zajam (posto znam da ce procitati, i javno da mu se zahvalim :) ). 

I wanted to make this kind of mani since last year in this time, but I didn't had enough number of needed supplies :). Don't be scared, it's just toner chips for toner stuck on nails, that I got from a friend (since I know that her will read this, I want to publicly thank him :) ). 

BenQ Corporation
BenQ Corporation
IMG_0029c
BenQ Corporation
BenQ Corporation

Da, odmah sam ovo skinula, iako su u pitanju savrseni strasni nokti za Noc Vestica!
I da, znam da ce ovi moji nokti verovatno zavrsiti na nekoj od onih "Zastrasujuci nokti" strana. Ipak, i los publicitet je dobar publicetet :). 
Da li biste vi ovo nosile na noktima? Pogledajte i sta su druge devojke napravile danas :)

Yes, I took this off immediately, but I still think that they are perfect scary nails for Halloween!
And yes, I know that my nails will probably finish on some of those "Creepy nails" pages. But, any publicity is good publicity :).
Would you wear these on your nails? Check out what other girls did today :)


5 comments:

  1. ovo je genijalno na toliko različitih nivoa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpis!! Gde se samo seti..:))

      Delete
    2. Hvala obema :). Preslo mi je u naviku da svaki manji predmet koji vidim razmisljam "jel bi moglo to na nokte?" :D

      Delete
  2. lol, ovo je baš ludo, sviđa mi se tvoj osjećaj za pomaknuto :D

    ReplyDelete