Oct 7, 2012

Inspired by Flowers

Znam da je lepo vreme skoro vec potpuno proslo, ali za cvetice na noktima, uvek je pravo vreme :). Moji cvetici na noktima danas, inspirisani su pravim cvecem koje je odjednom procvetalo ispred mojih vrata. Ljubicasti lak je Essence - The One and Only, a zuti je Essence - Happy.

I know that summer is already over, but there is no wrong time to do flowers on your nails :). My flowers on nails are inspired by a flower bush that blossomed out of nowhere right in front of my door. Purple polish is Essence - The One and Only, and yellow one is Essence - Happy.


IMG_0027c
IMG_0029c
IMG_0034c
IMG_0036c
IMG_0047c
IMG_0052c

Obozavam ovo jesenje cvece :). A vi? Sta mislite?

I love these autumn flowers :). And you? What do you think?

9 comments:

  1. Predivno,jako mi se svidja,slike su odlicne!Svaka cast!

    ReplyDelete
  2. Wow this is amazing, I love it!

    ReplyDelete
  3. Super je in fotke z rožami so zelo lepe. :)

    ReplyDelete
  4. ma di prošlo, ja se nikako rješit lipog vrimena ;)
    super je manikurica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma de bre, kod nas je zimaaaaaa :(. Mislim ono, nema snega, ali je jako hladno.

      Delete
  5. Super je,bas mi je cakano :)

    ReplyDelete