Oct 15, 2012

(No fishtail) Braid Nail Art :)

U nameri da napravim riblja kost pletenicu na noktima, malo sam se zanela pa je moj nail art licio na one male sitne pletenice (koje inace obozavam). Cinilo se brzim za napraviti, ali nisam uopste razmisljala o vremenu susenja svakog sloja laka :). Ipak, ovo je bila prilika da iskoristim tri laka iz Essence Snow White kolekcije - Doc, Happy i Sneezy. Srecom, uslikala sam ovo u light box-u odmah (posto je bila vec noc kada sam zavrsila), jer se ujutro kad sam se probudila sve pokvarilo (iako se cinilo potpuno suvo).

I wanted to make fishtail braid on my nails, but I obviously went a little bit further, because my nail art looked like those small braids (which I, by the way, love). It seemed to me that this will be quick nail art to do, but I didn't consider time of drying every coat of nail polish :). However, this was the opportunity to use three nail polishes from Essence Snow White collection - Doc, Happy and Sneezy. Luckily, I took pictures of this instantly in my light box (it was already night), because when I woke up in the morning, it was all messed up (although I thought it was completely dry).

IMG_0056c
IMG_0057c
IMG_0065c

Da li vam se svidja? Kako vi sprecavate da vam se lak ne pokvari tokom sna?
Takodje, ako zelite, mozete danas opet glasati za mene na Bundle Monster takmicenju :)

Do you like it? How do you prevent smudging of nail polish during night?
Also, if you want, you can vote for me again today on Bundle Monster contest :)

15 comments:

  1. Eh.. Uvek se cini 'potpuno suvo'. :'D Odlicno je ispalo, treba strpljenja za ovo. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa :). A najgore sto najcesce lakiram nokte uvece :).

      Delete
    2. Isto! :'D Evo sad upravo. :D Ko zna na sta ce da lici kad ustanem...

      Delete
    3. Jedva cekam da vidim, na sta god licilo :). Za te stvari ja jako dobar light box, pa sutradan, ako se ne pokvari, lako se opet uslika :)

      Delete
    4. Ma ja nemam od cega da napravim light box. :( A moracu nesto da smislim, jer ide hladnije vreme i nema sunca, ne mogu da slikam napolju vise! A inace, samo sam namazala lak ovako za sebe, ne za blog. :]]

      Delete
    5. Kako nemas? Ja napravila od obicne kartonske kutija i starog carsava :D

      Delete
    6. Pa nemam. Nisam se toga setila. :D Hoces da mi posaljes neku slicicu na mail kako to izgleda? I kakvu lampu koristis i tako to. :]

      Delete
  2. Very cute! I like it better as smaller lines too

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :). I think I like smaller lines more, but bigger lines are easier to do :)

      Delete
  3. Nice! Have you tried Seche Vite Fast Dry Topcoat? It not only dries to the touch quickly, but it helps cure the polish under the topcoat. I don't get pillow print on my nails since I started using it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I used SV for more than a year, but I don't really like it. My nail polish always shrink after it.

      Delete
  4. dobra :D
    promijenila sam vrijeme lakiranja, pa to volim napravit ujutro uz kavicu i više ne moram brinuti hoće li ostati uzorak posteljine ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ujutro nisam ni za sta tako da mi i ta opcija otpada :)

      Delete