Oct 27, 2012

The Halloween Challenge - Influenced by Scary Movie

Danasnji zadatak u izazovu za Noc Vestica je "Inspirisano strasnim filmom". Razmisljala sam dugo koji cu da izaberem (posto sam imala period u zivotu kada sam ih dosta gledala, pa je izbor bio ogroman) i odlucila sam se za drugi po redu od najstrasnijih. Prvi je Forget me Not, koji nikad nece prestati da me zastrasuje pa ga nisam imala zelju ni da ga se podsetim. A drugi, onaj po kom je inspirisan moj danasnji nail art je The Ring. Postoji toliko verzija ovog filma, i nekoliko delova, ali nikad necu zaboraviti prvi deo americke verzije filma iz 2002 godine. 
Nacrtala sam crtez koji je Ejdan crtao predvidjajuci dolazak Samare, Samaru, krug koji se pojavi na televizoru pre nego sto zrtva umre, i televizor bez signala iz kojeg ona izlazi (scena koja se ne zaboravlja!).

Task for Halloween Challenge today is "Influenced by Scary Movie". I thought a lot about which movie I will choose (since I had period in my life when I watched lots of horror movies, choice was huge) and I decided for second scariest movie. First one is Forget me Not, which will never stop to scares me, so I didn't want to be reminded of it. And second, the one which my nail art is inspired by, is The Ring. There are few versions of this movie, and few parts of it, but I will never forget first part of USA version of this movie from year 2002.
I drew drawing that Aidan made while he had visions of Samara, Samara, the ring that appear on the television before victim dies, and TV without signal from which she come out (unforgettable scene!).

IMG_0008c
IMG_0011c
IMG_0012c
IMG_0013c

Da li ste gledale ovaj film? Koji je vama najstrasniji horor film ikada? A sta kazete za nail art?

Have you watched this movie? What is the most scariest movie you ever saw? And what do you think about nail art?


12 comments:

  1. predobri nokti, svaka čast :D
    film gledala, trudim se ne propustit hororac... mislim da mi je američka verzija čak bolja od originala, ali možda je to zato jer sam tu prvu gledala ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da su svi prvo gledali americku verziju :D. A i logicno je da bude bolja, oni imaju vise para za te stvari :D

      Delete
  2. Bas sam se zastrasila kad sam gledala nail art . Gledala sam the ring, a jel si ti gledala Scary Movie mislim da je 3 .Ima parodija na taj film :D Predobra manikura.


    Poseti me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj gledala sam i taj. Na njega sam skroz zaboravila :D

      Delete
  3. Ovo je odlicno! :D Nisam gledala ovaj film, horore jesam ranije, ali sam postala nesto plasljiva pa sam odustala. :']

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene je prosao taj period ali neke (kao ovaj) ne zaboravljam lako :)

      Delete
  4. Yes! Super scary movie but fabulous mani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I know. Every time I look at this mani, I remember that scene when she comes out of TV.

      Delete