Jul 19, 2013

Coffee Love

Obožavam da pijem kafu, i naziv ovog laka, Layla - Coffee Love mi se čini kao savršen za mene. Kao što verovatno već znate, braon boju na noktima retko nosim, ali ovaj braon hologramski lak je toliko sjajan da mu nisam mogla odoleti. Nije bitno da li ste unutra pod veštačkim osvetljenjem ili napolju na sunčevoj svetlosti jer boje na vašim noktima će se uvek prelivati iz jedne u drugu :). Formula je bila malo lošija, ostavljala je "ćelava" mesta, ali posle 4 sloja laka uspela sam da je izjednačim. 

I love to drink coffee, and name of this polish, Layla - Coffee Love is perfect for me. As you probably already know, I don't wear brown color on my nails often, but this brown holographic is so awesome that I just couldn't resist it. It doesn't matter whether you are inside under the lamp, or outside under the sun light, because colors on your nails will keep changing from one to another :). Formula was a little bit bad, it left "bald" spots, but after 4 coats I managed to even it out. 

Layla Coffee Love
Layla Coffee Love 2
Layla Coffee Love 3 Layla Coffee Love 4
Layla Coffee Love 5

Da li volite kafu? Da li bi popile kafu koja je ovakve boje? Ja definitivno bi :). 

Do you like coffee? Would you drink a coffee that has this color? I definitely would :).

1 comment:

  1. Predobra ti ova kavica,unaprijed oprastam i ta 4 sloja :)

    ReplyDelete