Jul 25, 2013

Where is that Silver Shimmer?

Black Velour je moj prvi Pure Ice lak za nokte koji sam dobila iz Amerike od Felicie. Kada sam pogledala u bočicu, bila sam skoro sigurna da je u pitanju metalik tamno sivi lak. Ne moram vam ni reći koliko sam se iznenadila kada se prvi sloj laka osušio a na mojim noktima ostala mat crna nijansa. Ne kažem da mi se nije svidela, ali su mi nedostajale one sitne srebrnkaste šljokice koje se mogu videti u bočici. Pala mi je na pamet ideja da ga premažem bezbojnim lakom za nokte, i pogodite šta se pojavilo? Srebrni shimmer :).

Black Velour is my first Pure Ice nail polish that I got from USA from Felicia. When I looked into the bottle, I was almost sure that it is metallic dark grey nail polish. I don't have to tell you how much I was surprised when the first coat of polish was dry, and all that was left on my nails was black matte shade. I don't say I don't like it, I just missed those tiny silver glitter that you can see in the bottle. It crossed my mind that I could apply clear nail polish over it, and guess what showed up? Silver shimmer :).


pure ice black velour
pure ice black velour 2
pure ice black velour 3
pure ice black velour 4
pure ice black velour 5

Da li vam se dopada ovaj lak? Imate li neki Pure Ice lak za nokte?

Do you like this nail polish? Do you have any Pure Ice nail polishes?

1 comment:

  1. krasan, malo nadlaka i eto ti i srebrnog shimmera :D

    ReplyDelete