Jul 24, 2013

Pretty in Pink

Ako ste ovde sa mnom duže vreme, sigurno znate koja mi je broj jedan tehnika crtanja na noktima koju želim da usavršim - one stroke. Kao i za sve, i za one stroke je potrebno mnogo vežbe i strpljenja. Za razliku od mojih prethodnih pokušaja, ovaj se činio stvarno jednostavnim i nisam ni primetila koliko je lepo ispalo dok nisam potpuno završila sa crtanjem. Koristila sam : Gade #461 i akrilne boje. 

If you are here with me for a while, you probably already know which is my number one nail art technique that I want to learn - one stroke. As well as for everything else, for one stroke you will need lot of practice and patience. Unlike my previous attempts, this one seemed really simple and I didn't even noticed how pretty it is until I was completely done. I used Gade #461 and acrylic paints. 

one stroke pink flowers
one stroke pink flowers 2
one stroke pink flowers 3
one stroke pink flowers 4
one stroke pink flowers 5

Da li ste probale da koristite ovu tehniku? Da li vam se sviđa kako izgleda?

Have you tried this technique? Do you like how it looks?

3 comments:

  1. dobar posao :D
    ove bojice prekrasno izgledaju zajedno :D

    ReplyDelete
  2. morat ću i ja isprobati ovu tehniku, a tebi je skroz lijepo ispalo :)

    ReplyDelete
  3. Svaka cast, ja sam odusevljena.Posebno mi se svidja kombinacija boja :)

    ReplyDelete