Jul 26, 2013

Water You Waiting For?

China Glaze - Water You Waiting For je lak koji imam u svojoj kolekciji još od januara, a deo je Cirque du Soleil Worlds Away kolekcije. U pitanju je lepa, tamna i puna šljokica plava nijansa koja me je potpuno iznenadila. Imala sam utisak da ću ovaj lak moći da lakiram samo preko nekog drugog laka, međutim, sam je dovoljan, i to samo u 3 sloja. Već vidim ovaj lak na svojim noktima na nogama :). 

China Glaze - Water You Waiting For is a nail polish that I have in my collection since January, and it is part of the Cirque du Soleil Worlds Away collection. It is a nice, dark and full of glitter blue shade that really surprised me. I had a feeling that I could wear this polish only over some colored base, but, it is good alone, and it is opaque in only 3 coats. I already see this nail polish on my toenails :). 

china glaze water you waiting for
china glaze water you waiting for 2
china glaze water you waiting for 3
china glaze water you waiting for 4
china glaze water you waiting for 5

Za kakve se vi lakove odlučujete da nosite na noktima na nogama? Meni su šljokice uvek na prvom mestu, iako priznajem da izgledam veoma smešno kada ih skidam sa folijom :). Da li vam se sviđa ovaj lak?

For what kind of polishes do you decide for to wear on your toenails? Glitters are on my number one place, although I admit that I look funny when I take them off with foil :). Do you like this nail polish?

4 comments:

  1. Na nogama iskljucivo jednoslojce koji se brzo suse. :D Ne nekih upadljivih nijansi, vise nesto sedefasto, skoro nevidljivo. Aura She Bunny 137 mi je savrsen za to. :]] Inace, lak je jako lep!

    ReplyDelete
  2. little too sparkly for me, but the colors are very beautiful, thanks for reviewing :)

    http://wind-atree.blogspot.com/

    ReplyDelete