Nov 17, 2011

The AristoCats

Znam da ce barem jedna osoba biti odusevljena sto napokon vidi ovaj naslov, posto sam joj obecala, tako da My Perfect Lounge ovo je za tebe. Moram priznati da je ovo bila vrlo zahtevna ideja (ne smeta mi to, volim kada mi dajete bilo kakve ideje), i nadam se da sam makar malkice ispunila ocekivanja. Posto svoja bas i nisam. Vezbala sam danima na papiru, nije islo, i na kraju sam se odlucila da danas probam na noktima. Priznajem da je na noktima ispalo mnogo bolje nego na papiru, ali nije najbolje. Nekako mi ni sa jednom mackicom nije islo. Prvoj sam malkice promasila oblik glave, drugoj su oci razlicite, a treca mi je sva nekako tuzna (mada je i na slici prema kojoj sam crtala takva, tako da ajde, mogu reci da je ona ok). Podloga je Isabelle Dupont 281.


I know at least one person will be excited to finally see this title, because I promised her, so My Perfect Lounge this is for you. I have to admit that this was really heavy idea (I don’t mind, I love when you give me any idea), and I hope a fulfilled your expectations at least a bit. Because I haven’t mine. I practiced it for days on paper, it wasn’t good, and in the end, I decided to try it on nails today. I admit that it looks much better on nails then it was on all those papers, but it’s not the best. Somehow it didn’t work out with all kitties. On first one, I made mistake with shape of head, second one have different eyes, and third one is kind a sad (but it’s sad on the picture that I looked when I was drawing, so ok, I can say she is fine). Base coat is Isabelle Dupont 281.

IMG_0129 copy

IMG_0135 copy

IMG_0139 copy

Jedva cekam da cujem vase komentare :).

I can’t wait to read your comments :).

9 comments:

  1. oh wow this is insanely good!!

    ReplyDelete
  2. So cute!!
    I love this mani!

    ReplyDelete
  3. Juhuuuuuuuuu!!!! Preslatke su !! Sam' da znas - na desktop sam ih stavila :) I zato sto si tako divna i ispu javas zelje , evo nesto za tebe : http://on.net.mk/video/zabava/hakuna-matata-na-10-jazici

    ReplyDelete
  4. ma daaaaaj, gora si od mene, mace su fantastične :-D
    nemaš pravo više kukat, crtanje ti super ide :-p

    ReplyDelete
  5. Svaka čast, super izgleda :)

    ReplyDelete
  6. Thanks girls for lovely comments :)

    Hvala cure na divnim komentarima :)

    @MyPerfectLounge ne brini, odgledala sam sve na YT vec hiljadu puta :D. Ali hvala :). I ne mogu da verujem da si stavila na desktop :*

    @Nail crazy ok, aj malo manje cu kukati :D.

    ReplyDelete