Nov 2, 2011

Spilled Paint

Videla sam ovo na nekoliko blogova jos ranije, i cinilo mi se simpaticnim. Ali na mojim noktima, i nije bas. Nisam radila ni po jednom tutorijalu, nego onako po secanju, i tek kad sam zavrsila shvatila sam da ili mojim noktima ne stoji ovakav manikir, ili sam negde u koracima pogresila. Nekako, previse neuredno izgleda (znam da tako i treba, ali ipak…).

I saw this on few blogs earlier, and it seemed cute. But on my nails, it’s not really. I didn’t done this watching tutorials, I did as I remembered it, and after I was done, I realized that or this doesn’t look good on my nails, or I made some mistakes in steps. Somehow, it’s too messy (I know it suppose to be, but still…).

  • Maybelline Mini Colorama – French White
  • FlorMar 32
  • Essence – In the Jungle
  • Red, Blue & Yellow Acrylic Paint 

IMG_0160 copy

IMG_0166 copy

IMG_0170 copy

Jeste probale ovo da uradite? Jako je lako, ali meni se bas i ne svidja toliko koliko sam mislila da ce…

Have you tried to do this? It’s easy, but I don’t like it as much as I thought it would…

6 comments:

  1. eto na, sad joj je i neuredno... pa u tome i je poanta ;-D

    ReplyDelete
  2. Meni to super izgleda na tvojim nokticima, ali na svojima ne mogu zamislit mislim da bi i meni izgledalo messy :)

    ReplyDelete
  3. Lepo je. Tudi jaz imam namen poskusiti to manikuro enkrat v teh dneh.

    ReplyDelete