Nov 10, 2011

Bug’s Life

Nazad na Diznija. Priznajem da su najbolji crtani filmove upravo iz ove produkcije. Danasnja tema : Bug’s Life. Crtani koji mi se nije toliko dopao kada sam ga gledala (nekako mrzim sve vrste insekata), ali su mi par glavnih likova ostali u secanju kao preslatki. A evo kako su ispali na noktima:

Back on Disney. I admit that best cartoons are from this production. Todays cartoon : Bug’s Life. I didn’t really liked this cartoon when I watched it (I somehow hate all kind of insects), but few of the main characters left in my memory because they were cute. And here’s how they turn out on nails :

IMG_0130 copy

IMG_0134 copy

IMG_0135 copy

IMG_0137 copy

Ovaj na prstenjaku mi je najsladji na noktu, a zao mi je sto mi nije uspeo ovaj na srednjem. Taj rozi mali insekt toliko preslatko izgleda na ekranu, ali mi nije uspelo da to prenesem na nokat. Osim krila, ona mi se svidjaju. Kako se vama svidja? Jeste li gledale ovaj crtani i sta mislite o njemu?

This one on ring finger looks cutest on nail, and I’m sorry that this one on middle finger doesn’t look great. That pink little insect looks too cute on screen, but I didn’t manage to present that cuteness one nail. Except the wings, I love them. How do you like it? Have you ever watched this cartoon and what do you think about it?

6 comments:

  1. Cuuuute! I somehow missed watching Disney movies when I was a kid. My parents wouldn't let me and my sisters watch cartoons. It's like having a gap in education now ^^;

    ReplyDelete
  2. A jel' mogu ja da izvoljevam? Mislim,kad si vec krenula s Diznijem..:)Macke iz visokog drustva? pliz,priti piz :))

    ReplyDelete
  3. Ti si se baš iskristalisala u pravog umjetnika!
    Kako se snalaziš sa desnom rukom?

    ReplyDelete
  4. super ti ide ovo crtanje, svaka čast :-D
    i meni su bube i pauci puno slađi na noktima nego in a rl ;-D

    ReplyDelete
  5. @Kayono It's never late for Disney :). You can't make mistake watching any.

    @MyPerfectLounge naravno, obozavam kad izvoljevas :D. Bice mackice, samo mi daj jedno nedelju dana da ih uvezbam na papiru ;)

    @Biberlee hvala :). Pa ne snalazim se bas. Ona je ili ruznija, ili jednobojna, ili kad radim vise crteza u danu onda je ni ne lakiram. Opet, kad negde trebam da idem, mama mi pomogne pa prekopira ovo sto ja radim na levoj.

    @Nail crazy hvala :). E kad bi takve bile i uzivo :P

    ReplyDelete
  6. Da su ovakve uzivo nikad ih se ne bih bojala :D
    Preslatko :)

    ReplyDelete