Feb 1, 2012

Colorful Glitter - She #135

Katarinna sa bloga Katarina's day (ako niste do sada posetili njen blog, obavezno to uradite, ima prelepe nokte, a takodje pravi i odlicne korisne DIY projekte) me zamolila da uradim swatch S-he #135 koji sam kupila prosle nedelje tako da je to danasnja tema. Zelela sam da vidim da li se on moze nositi sam, ili sluzi samo za layerovanje. Tako da sam ga isprobala preko Essence - Must Have i Essence - Found My Love. Jedan taman, i jedan svetao lak. I evo sta sam otkrila. Ovaj lak mozete nositi samog, ali meni se to ne svidja. Sljokice su vidljive svakako, samo je pitanje koliko cete ih vidite. Naravno, najbolje se vide na tamnoj podlozi. 

Katarinna from Katarina's Day blog (if you haven't seen it, do it, she has beautiful nails and also does great useful DIY projects) asked me to swatch S-he #135 that I bought last week so that's today's post about. I wanted to see is it possible to wear this polish alone, or is it for layering only. So I tried it over Essence - Must Have and Essence - Found My Love. One dark, and one bright nail polish. And here's what I discovered. You can wear this polish alone, but I don't like it. Glitters are visible any how, but only question how much of them you can see over different base colors. Of course, they are best visible over dark base.

IMG_0003 copy

IMG_0011 copy

IMG_0009 copy

Jel imate ovaj S-he? Sta mislite o njemu?

Do you own this S-he? What do you think about it?

2 comments:

  1. imam sličan od essencea, mislim dance party ili nešto slično, nije loš za malo pojačat dojam ;-D

    ReplyDelete
  2. hvala na pohvalama :D
    najvise mi se svida kad je nanesen preko tamne podloge :)

    ReplyDelete