Feb 28, 2012

Puzzle!

Danas se osecam nekako detinjasto, te sam napravila i nokte koji se slazu uz moje raspolozenje. Kad sam bila mladja, moja mama i ja smo stalno slagale neke puzzle, velike, male, komplikovane, jednostavne... To je bio nas nacin za opustanje, dok nije bilo interneta, facebook-a, twitter-a itd. Stvarno mi nedostaju ta vremena. 
Za ovaj manikir, koristila sam Miss Sporty - Fatal Black, plavu, crvenu, zutu i belu akrilnu boju, b.pretty - Canopy, b.pretty - Lilac Dreams, i b.pretty - Phantom. 

Today I feel kind a childish, so I made nail art that match my mood. When I was younger, my mum and I used to play with puzzles a lot, big ones, small ones, simple ones, complicated ones... It was our way to relax, while there weren't internet, facebook, twitter etc.. I really miss those times...
For this mani, I used Miss Sporty - Fatal Black, blue, red, yellow, and white acrylic paint, b.pretty - Canopy, b.pretty - Lilac Dreams, and b.pretty - Phantom. 

IMG_0044 copy

IMG_0045 copy

IMG_0040 copy

Nije ispalo bas onako kako sam ja zamislila, ali mi se svidja. A vama?

I didn't really turned out how I pictured it in my head, but I like it. Do you?

4 comments: