Feb 12, 2012

Valentine’s Day Nails : Dogs and Bears

U zadnje vreme, cesto gledam slike zivotinjica, i crtane filmove pred spavanje. Znam, kao malo dete sam. Moji danasnji nokti na temu Dana Zaljubljenih, su u vezi ljubavi ali i zivotinjica. Odlucila sam se za kuce i mede. 
Kao baznu boju, izabrala sam da prodam jos jedan u nizu the Balm - Mellow Yellow. Kome je od vas odmah pao na pamet skoro istovetan Essence - Yellow Fellow? Uradicu jednom i poredjenje ova dva, ali cini mi se da su indenticni. Pa i po kvalitetu. Iste probleme imala sam sa oba ova laka, tesko mazanje, vidi se svaki potez cetkice i trebalo je 4 sloja... 

Lately, I often look pictures of little animals, and watch cartoon movies before bed. I know, I'm like a little child. My todays nails inspired by Valentine's Day are related to love, but little animals too. I decided to go with puppies and bears.
As base color, I chose another the Balm - Mellow Yellow. Who of you just thought on almost the same Essence - Yellow Fellow? I will do comparison of this two, but I think they are identical. They certainly have same quality. I had same problems with both of this polishes, hard to apply, you can see every move of a brush, and it took 4 coats to be opaque...

IMG_0002 copy

IMG_0031 copy

IMG_0032 copy

IMG_0035 copy

Opet su tu i mali natpisi u srcima : Love, Sweet, Kiss i Hug. Sta mislite o mojim zivotinjicama?

Again, there are small words in hearts : Love, Sweet, Kiss and Hug. What do you think about my little animals?

2 comments:

  1. Svidjaju mi se, svaka cast na strpljenju. :D Ovaj zuti lak je predivan. ^^

    ReplyDelete
  2. A sto ne probas neki boje koze ispod? Ovaj prvi cucek mi vise lici na prase :))))

    ReplyDelete