Feb 3, 2012

The Simpsons Nail Art + Tutorial

Kao sto sam i obecala, nesto veoma interesantno. Ne znam da li vi volite Simpsonove, ali ja sam ih obozavala kao mala. Oni su tema mog danasnjeg nail art-a za koji je moja mama rekla "Lice vise na Simpsonove nego pravi Simpsonovi" :). Toliko o preciznosti. Pogledajte kako to oni izgledaju na mojim noktima...

As I promised, something very interesting. I don't know do you like Simpsons, but I did when I was a kid. They are today on my nails. When my mother saw them, she sad "They look more like Simpsons then real Simpsons" :). Speaking of accuracy. Check out how they look on my nails... 

IMG_0071 copy

IMG_0066 copy

IMG_0075 copy

Ako vam se svidjaju, i zelite ovako nesto na svojim noktima, napravila sam i tutorijal. Imala sam probleme sa fotoaparatom, tako da su neke slike malo mutnije ali se i dalje vidi sta je na kojoj slici uradjeno. Trebace vam:
 - lak za nokte za podlogu (preporucujem svetliju nijansu)
 - crna, zuta, bela, tamno plava, svetlo plava i crvena akrilna boja (mozete koristiti i lakove za nokte, ali samo ako su dobro pigmentisani). 
Prvo, nalakirajte nokte bojom koju zelite. Ja sam izabrala Essence - Found My Love. 

If you like them, and you want something like this on your nails, I made tutorial too. I had troubles with my camera, so some pictures are little bit blurry, but you can still see a point. You will need : 
 - nail polish for base (I recommend bright shade)
 - black, yellow, white, dark blue, light blue, and red acrylic paint (you can use nail polishes too, but only if they have very good pigmentation).
First, apply nail polish on your nails. I choose Essence - Found My Love. 

IMG_0017 copy

Sada ce vam trebati crna boja za oblike glava. Od palca ka malom prstu, nacrtajte oblike Homera, Mardz, Megi, Lise i Barta.

Now you will need black paint for head shapes. From thumb to pinky, draw shapes of Homer, Marge, Maggie, Lisa and Bart.

IMG_0020 copy

IMG_0021 copy

IMG_0024 copy

IMG_0025 copy

IMG_0027 copy

Tamno zutom bojom (ja sam pomesala svetlo zutu i braon) obojite njihove glave, ali ostavite praznine za Homerovu kosulju i Mardzinu kosu.

With dark yellow paint (I mixed light yellow with brown) color their heads, but leave blanks for Homers shirt and Marges hair.

IMG_0029 copy

IMG_0030 copy

IMG_0031 copy

IMG_0033 copy

IMG_0037 copy

Sada ce vam opet trebati crna boja kojom cete im nacrtati detalje kao na slikama.

Now you'll need black paint to draw them details like on pictures.

IMG_0039 copy

IMG_0040 copy

IMG_0041 copy

IMG_0042 copy

IMG_0043 copy

Dok se to susi, tamno plavom bojom obojite Mardzinu kosu, a svetlo plavom bojom Meginu masnicu. Obojite Meginu cuclu i Mardzinu ogrlicu u crveno.

While that is getting dried, use dark blue paint to color Marges hair, and light blue paint to color Maggies bow. Color Maggies pacifier and Marges necklace in red.

IMG_0046 copy

IMG_0048 copy

Onda uzmite belu boju. Njome obojite oci svih likova, Homerovu kosulju, i Lisinu ogrlicu. 


Then take white paint. With it, color eyes of all characters, Homers shirt, and Lisas necklace.

IMG_0050 copy

IMG_0051 copy

IMG_0053 copy

IMG_0054 copy

IMG_0055 copy

Skoro pa smo na kraju. Crnom bojom nacrtajte im zenice ociju, i dodajte detalje kao sto su Homerova kosa, centar Megine cucle, Megine i Mardzine trepavice...

We're almost done. With black paint draw pupils of their eyes, and add some details like Homers hair, centre of Maggies pacifier, eyelashes to Maggie and Marge...

IMG_0056 copy

IMG_0058 copy

IMG_0059 copy

IMG_0060 copy

IMG_0061 copy

Na kraju, nalakirajte Top Coat.

In the end, apply Top Coat.

IMG_0078 copy

IMG_0079 copy

Da li vam se svidjaju Simpsonovi na noktima? Ako pokusate ovo da napravite, obavezno mi javite, volela bih da vidim :)

Do you like Simpsons on nails? If you try to make this, let me know, I would love to see it :)

3 comments:

  1. Neki dan gledam Simpsonove i kontam da bi se mogli i na nokte nacrtat :) Odlicno si to napravila :)

    ReplyDelete
  2. ajde lipo u smokve :-p
    ima nekih desetak dana da razmišljam o bartu, nisam baš sigurna za ostatak obitelji, ali nikako da uhvatim vremena... i sad ih ti nacrtaš sve... zakon, obožavam simpsone :-D

    ReplyDelete