Feb 20, 2012

So-called Bow

Danas imam za vas jos jedan the Balm lak. Ovaj me nije odusevio ni na prvi pogled, ni pred lakiranje, a ni sada kada mi je na noktima. Jednostavno, postoji malo boja koje mi se ne svidjaju, i ovo je definitivno jedna od njih. Srebrni  - Silver Spoon Me. Svidjaju se meni srebrni detalji na noktima, ali ovo mi je nekako previse. Bio je i tezak za mazanje i trebalo je 3 sloja... Nisam bas odusevljena, ali ipak, pogledajte kako je ispalo.

Today I have for you another the Balm nail polish. I didn't like it when I saw it, I didn't like it before I applied it, and I don't like it now when it's on my nails. Simply, there are few colors that I don't like and this is definitely one of them. Silver one - Silver Spoon Me. I really like when I see silver details on nails, but this is kind of too much for me. I was hard to apply and it needed three coats... I don't like it, but still, take a look at how this turned out.

IMG_0042 copy

Takodje, nije bas bio inspirativan za mene sto se tice nail art-a, tako da sam se odlucila za jednostavne linijice i takozvanu masnu. Zovem je takozvana zato sto mi nikako ne lici na masnu :).

Also, it wasn't really inspiring for me when it comes to nail art, so I decided for simple lines and so-called bow. I call it so-called because it doesn't really look like bow :).

IMG_0051 copy

IMG_0052 copy

IMG_0057 copy

Sta mislite o ovom laku? Volite li srebrnu boju na noktima?

What do you think about this polish? Do you like silver nail polishes?

4 comments:

  1. Ja volim takve srebrne lakove. :3

    ReplyDelete
  2. Slatka je mašnica skroz :) A srebrnu baš i ne preferiram na noktima :) Imaš nagradicu kod mene, pa svrati :)

    ReplyDelete
  3. Ja volim srebrne lakove,imam par komada,a mašnica je slatka i kuži se da je mašna ;))

    ReplyDelete
  4. ja takve lakove koristim za pečatiranje, ali napisala si da ti je trebalo 3 sloja pa sumnjam da bi bio dobar i za to.

    ReplyDelete