Feb 25, 2012

Glitter Bomb!

Danas sam napravila jednu pravu glitter bombu. Svidja mi se, bas zato sto je dosla spontano i neplanirano.
Prvo sam zapocela sa dva sloja the Balm - Nothing Rhymes With Purple... 

Today I made one truly glitter bomb. I like it, just because it came on spontanious and unplanned. 
First I started with two coats of the Balm - Nothing Rhymes With Purple...

IMG_0049 copy

Onda sam ga prelakirala sa jednim slojem the Balm - Sugar Coat it... (boja nije dovoljno sjajna na ovoj slici zato sto je slikano u lightbox-u, ali ako sidjete jos malo nize, videcete pravu lepotu ovog laka).

Then I layered it with one coat of the Balm - Sugar Coat it... (color isn't shining enough on this picture because it's been taken in lightbox, but if you continue reading, you will see true beauty of this nail polish).

IMG_0057 copy

A onda je dosao trenutak kada sam odlucila da ce ovo biti glitter bomba. Nastavila sam, lakirajuci 1/3 nokta sa Don Juan #167...

And then came the moment when I decided that this will be glitter bomb. I continued, applying Don Juan #167 in 1/3 of the nail...

IMG_0060 copy

I konacno, dodala malo Essence (Twins) - Louise na vrhove noktiju. Ovo su slike uslikane na dnevnom svetlu. Nazalost sunca nije bilo.

And finally, I added some Essence (Twins) - Louise on top of my tips. These are the pictures taken on daylight. Unfortunately, there was no sun.

IMG_0076 copy

IMG_0079 copy

Moj konacan utisak je da moram sto pre da lakiram ovaj Don Juan sam. Cinilo mi se kao da je veoma providan u bocici, ali vec mi je dokazao da nisam bila u pravu.
Kako vam se svidja moja glitter bomba?

My final conclusion is that I have to apply this Don Juan alone very soon. It seems to me in the bottle that it's very sheer, but he proved that I'm wrong.
How do you like my glitter bomb?

6 comments:

  1. Wow,prava bomba,super izgleda!
    Ali ne bih ti bila u kozi kada budes skidala sve te sljoke,pa makar i s folijom :)

    ReplyDelete
  2. na zadnje dvije fotke kombinacija prva dva laka izgleda kao nešto iz orly fx kolekcije :-D
    super ti je bomba, s ovim definitivno nećeš proći nezapažena ;-D

    ReplyDelete
  3. Amazing glitter bomb :)

    I am hosting Boticca.com giveaway currently, where you can win $100 worth of jewelery and bags...Just click the link below...I'll wait for you there :)

    Enter Boticca.com giveaway and win $100
    ♡ StylishByNature.com

    ReplyDelete
  4. Baš je bomba, totalno je veselo :) Tagovala sam te na neki blog tag kod mene, pa svrati :)

    ReplyDelete
  5. I love that base polish...very pretty!

    ReplyDelete