Feb 11, 2012

Valentine’s Day Nails : LOVE Hearts

Gde god pogledam, vidim da nokte na temu Dana Zaljubljenih. Tako da odlucila da dam svoj doprinos i pokazem vam moje. Nadam se da cu stici da uradim jos neke do 14. Februara. Za danasnje nokte, inspirisao me je jedan rucno napravljen kolacic ciju sam sliku nasla pre nekog vremena na Googlu. Nazalost, nisam uspela opet da pronadjem tu sliku, ali sam je srecom skicirala u moju svescicu :). Kao baznu boju, izabrala sam crveni Essence - Red-y to go. 

Whenever I look, I see Valentine's Day inspired nails. So I decided to show you mine today. I hope that I will have time to do more until February 14th. For today, I was inspired by a home-made cake picture that I found  a while ago on Google. Unfortunately, I couldn't find that picture again, but luckily I sketch it in my little notebook :). As base color, I chose red Essence - Red-y to Go.

IMG_0002 copy

IMG_0003 copy

IMG_0005 copy

IMG_0006 copy

IMG_0007 copy

IMG_0009 copy

Ako pogledate pazljivo, u malim srcima koji su u sredini srca, nalaze se slova L O V E. Probala sam da ih jos vise zumiram, ali bilo je previse mutno. Nadam se da vam se svidja :). 

If you look carefully, in the little hearts that are in the middle of hearts, there are letters L O V E. I tried to zoom them more, but it was too blurry. I hope you like them :)

12 comments:

  1. Romantično i lepo :) Mnogo mi je lep taj bazni Essence, moram ga potražiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :). A za Essence, pozuri, mislim da ga izbacuju iz prodaje sad.

      Delete
  2. Komplikovan neki kolacic :) I tebi popucali nokti? :(((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma da, pucaju kao ludi po hladnoci :(. Ovom jednom ne dam da otpadne, samo ga "cementiram" lakovima :D.

      Delete
  3. Svidja mi se! ^^ Sta koristis za sitne detalje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tackalo koje sa druge strane ima neku kao iglicu :). Ako si iz Srbije, mogu ti poslati gde ima da se poruci, salju postom :).

      Delete
    2. Iz Srbije sam, yeeey. :D Hvala! ^^

      Delete
    3. Ima u Nail Line-u u Subotici. Ovo im je sajt : http://www.nailline.rs/ i tu imas i broj telefona. Trazis iglicu za ukrasavanje. Moja je metalna (roza), sa jedne strane je tackalo, sa druge strane iglica. Bila je 300 i nesto dinara pre nekih godinu dana, ali ne verujem da je sada mnogo vise :)

      Delete
    4. Hvala ti puno za sajt! :] :*

      Delete
    5. AAAAAAAAAAA!!!!! Imaju Konadove plocice! :D :O :'D O moj boze. Hvala ti mnoooogo!!! ^________^

      Delete
  4. svaka čast, ti si definitivno umjetnik, imaš ruku za detalje :-D

    ReplyDelete