Jan 24, 2013

The New 31 Day Challenge - Inspired by a Game

Ne znam za vas, ali imam osecaj da je polovina mog zivota prosla u igranju ove igrice - The Sims. Od prvog dela ( i svih njegovih 8 dodataka), preko drugog (i svih njegovih dodataka) do treceg koji sam poslednji igrala. Nekako, to je igrica uz koju sam odrasla. Ona je posluzila i kao inspiracija za moj danasnji nail art.
Koristila sam : FlorMar #429 kao baznu boju, i akrilne boje.

I don't know about you, but I have a feeling that half of my I spent playing this video game - The Sims. From the first part (and all 8 expansions), then second one (with all of those expansions) until third one which was the last one that I played. Somehow, this is game with which I grew up. And also, it was a inspiration for my nail art today.
I used : FlorMar #429 as base color and acrylic paints.

inspired-by-a-game
inspired-by-a-game-2
inspired-by-a-game-3
inspired-by-a-game-4

Koja je vasa omiljena igrica? 

What is your favorite game?

1 comment:

  1. Hola!! ala que pasada! nunca había visto una mani de los Sims!!!

    Un besito desde  ❤sɔıʇǝɯsoɔƃuıʌol❤
    Mi reto de manicuras comienza el 4 de febrero, aún puedes apuntarte!

    ReplyDelete