Jan 9, 2013

The New 31 Day Challenge : Saran Wrap

Ako pitate mene, saran wrap je tehnika koja je najlaksa i najbrza za uraditi. Takodje, ne treba vam nikakav poseban dodatni materijal, vec se koristi ono sto svako ima u kuci. Zato je i jedna od mojih omiljenih :). Zelela sam zeleno-ljubicastu kombinaciju, ali kada je svetlo ljubicasti lak dosao preko zelenog, pretvorio se u svetlo plavi. Ipak, i dalje mi se svidja. Koristila sam zeleni lak Miyo - Papaya i svetlo ljubicasti Essence - Dopey.

If you ask me, saran wrap is technique that is easiest and quickest to do. Also, you don't need any extra tools to do it, you just need stuffs that everybody have at home. That's why it is one of my favorites :). I wanted to make green-purple combination, but when I applied light purple nail polish over green, it turned out to light blue. But, I still like it. I used green nail polish Miyo - Papaya and light purple Essence - Dopey. 

IMG_0162c
IMG_0167c
IMG_0169c
IMG_0164c

Da li ste isprobale saran wrap tehniku? Sta mislite o ovoj kombinaciji boja?

Have you tried saran wrap technique? What do you think about this color combination?

1 comment:

  1. Oh, I really like this combo! It makes me think of earth :D

    ReplyDelete