Jan 13, 2013

The New 31 Day Challenge : Tape Mani

Izvinite ako malkice kasnim, morala sam da odgledam polu-finale Prvog Glasa Srbije :). A sad da se vratimo na ovaj izazov, manikir sa selotejpom/trakicama. Mislim da mi je ovo prvi put da sam probala da ga napravim, verovatno zato sto mi je mnogo lakse da sama rukom izvucem ove prave linije :). Nije ispalo savrseno, nisam ocenila pravo vreme za odlepljivanje trakica selotejpa, a pomalo mi je i top coat unistio jedan nokat... 
Lakovi koje sam koristila su : China Glaze - BFF, Miss Sporty - New Black i China Glaze -2NITE.

Sorry because I'm a little bit late, I had to watch half-final of First Voice of Serbia :). And now, let's get back to this challenge, tape mani. I think this is my first time trying to do this, probably because it's a lot easier for me to make this straight lines with freehand :). It's not perfect, I took off scotch tape too early, and top coat ruined one of my nails...
Polishes that I used are : China Glaze - BFF, Miss Sporty - New Black and China Glaze - 2NITE. 

IMG_0162c
IMG_0163c
IMG_0164c
IMG_0166c
IMG_0170c
IMG_0171c
IMG_0178c

Da li ste probale da se igrate sa selotejpom? Kako vam se svidja moja holo verzija?

Have you tried playing with tape? What do you think about my holo version?

2 comments:

  1. Všeč mi je tale holo verzija. :)
    Manikure s trakom pa so mi prekrasne, toliko različnih vzorcev se da narediti. :D

    ReplyDelete
  2. super boje, dobro složene :D

    ReplyDelete