Oct 25, 2011

Color Line #84 with butterfly

Danas sam u prodavnici pored kase opet videla ove Color Line lakove, i nisam mogla da odolim a da ne kupim 2, plavi i sivi. Naravno, prvo sam morala da isprobam plavi #84, posto tu boju obozavam, pogotovo kada je puna sljokica. Prvi sloj je bio katastrofa, ponegde je bio vodenast, a onda na nekim mestima kao lepljiv. Mislila sam da nece od njega biti nista. Ali ubrzo, drugi sloj je sve popravio. Svugde je bio ravnomeran i prelep. Jedina mana mu je jako kratka cetkica, pa je potrebno biti veoma pazljiv prilikom aplikacije. Posto se brzo osusio, nacrtala sam tackice i leptirica FlorMarom #32, koji se savrseno uklopio u sljokicavu pozadinu :).

Today I saw in the market by the exit this Color Line polishes, and I couldn’t resist to buy 2 of them, blue and grey one. Of course, first I had to try out blue one #84, since I love that color, especially when it’s full of glitters. First coat was disaster, somewhere it was watery, and then on the other places like sticky. I thought I spent my money for nothing. But soon, 2nd coat fixed everything. It was equal and beautiful everywhere. Only bad thing is short brush, so you need to be very careful with application. Since it dried fast, I drew some dots and butterfly with FlorMar #32, that fits perfectly with this glitter-full background :).

IMG_0152 copy

IMG_0157 copy

Untitled-1 copy

Nije najbolje sto sam mogla, ali moze da prodje :). Sta vi mislite?

It’s not my best, but it’s ok :). What do you think?

5 comments:

  1. Kako ti je lijep leptiric, vidjeces mog prikaze, mislila sam da je dobar al sad kad sam vidjela tvog ne znam bas dal moj uopste lici na sebe :D
    Svidja mi se manikura, super je :)

    ReplyDelete
  2. sviđa mi se pozadina i leptirić, dobra kombinacija :-D

    ReplyDelete
  3. Sviđaju mi se i boja baznog i nail art ali ne u kombinaciji, za leptirića bih išla na kremastu podlogu da dođe do izražaja.

    ReplyDelete
  4. Hvala vam cure :)

    @Amra, sad sam ti videla leptirica, i samo cu da ti kazem da ne lupetas :P

    ReplyDelete