Oct 26, 2011

Simple but attracts attention

Danas sam napravila nail art za koji mogu reci da je privukao mnogo paznje svih koji su ga videli. Cak i osobe koje ne primecuju nokte, ove su primetile. Smesno je, zato sto je ovo najjednostavnije sto sam nacrtala u zadnjih nedelju-dve. Koristila sam samo jedan lak – FlorMar 32, i crnu i belu akrilnu boju. A pogledajte rezultat :)

Today I did a nail art that attracted attention of everybody who have seen it. Even the persons who never look at nails, they noticed this one. It’s funny, because this is the simplest I drew in the last week or two. I used only one nail polish – FlorMar 32, and black and white acrylic paint. And check out result :)

IMG_0127 copy

IMG_0136 copy

Sta mislite? Ako zelite, mogu napraviti tutorijal za ovo ili nesto drugo, samo mi kazite :).

What do you think? If you want, I can do tutorial for this or anything else, just let me know :)

8 comments:

  1. Baš je super :)
    Sjećam se kad je Lalica ovo pravila.. Moraću i ja isprobat :)

    ReplyDelete
  2. Bas je interesantno i definitivno pleni paznju :) Jel moze tutorial za one pecurkice? :)

    ReplyDelete
  3. Luštna manikura! Sem pa ravnokar našla tvoj blog in z veseljem ti sporočam, da sem follower številka 250! =))

    ReplyDelete
  4. ma super, odmah ću ti ukrast ideju ;-D

    ReplyDelete
  5. a kakvu cetkicu koristis kad crtas akrilnom bojom? gde je kupujes? to ne moze biti ni 3/0 cetkica za slikarstvo,jer i ona nije toliko bas tanka ni precizna? pozz super ti je ovo

    ReplyDelete
  6. @Anonymous javi mi se na mail pa cu ti objasniti koje su i odakle su.

    ReplyDelete