Oct 17, 2011

Halloween Nail Art #2 : Pumpkins

Kao sto je MyPerfectLounge predlozila, za moj drugi Halloween nail art izabrala sam bundevice. Bilo je jednostavno, i zabavno. I da, trajalo je dugo. Koristila sam :

As MyPerfectLounge suggested, for my 2nd Halloween nail art I chose pumpkins. It was simple, and fun also. And yes, it took a lot of time. I used :


  • Essence – Midnight Rocker (kao podlogu / for base)
  • Essence – Bad Girl (za bundevice / for pumpkins)
  • Rapsodi – 195 (za zelenu peteljku / for green thing on the top of pumpkins)
  • White&Black acrylic color 

IMG_0127 copy

IMG_0132 copy

IMG_0135 copy

Untitled-1 copy

Sta mislite o ovome? Imate li predloge za sledeci? Vec imam u planu duhove, cudoviste, i mozda vestice (ako uspem da ih nacrtam).

What do you think about this? Do you have suggestions for next one? I’m already planning to do ghosts, monster, and maybe witches (if I succeed in drawing them).

7 comments:

  1. Predivno! Svaka ti cast, imas hirursku ruku :D

    ReplyDelete
  2. Ee super su ti tikve, ja isto imam ideje kako cu svoje napraviti ^^

    ReplyDelete
  3. super tikve, na palcu mi izgleda najopakija ;-D
    ali kad sam otvorila blog rekla sam - ma nemoj me zezat, mislila sam i ja napravit bundeve :-p

    ReplyDelete
  4. A Nail Crazy me uvek pretekne pa samo idem iza nje i prepisujem :)) Samo sto sam pomislila kako je ovaj na palcu pravi zlocko :))

    ReplyDelete